Jump to content
IGNORERAD

Gubbvisum


Captain Morgan

Recommended Posts

Captain Morgan

Då var gubbvisumet avklarat hos Imm för den här gången, ett år till. Gav fan i re-entry permit den här gången, man vet ju inte när man kan åka ut en sväng och slippa karantän.

Det gick ganska snabbt eftersom det var lite folk, en indier, några vietnameser, tre faranger, ett gäng från Nigeria och ett tjugotal kineser under den timme jag var där.

I år var det speciellt fokus på bankboken och nya bankdokument att presentera. Banken hade försett mig med fyra stämplade och signade dokument så jag var okay.
 

Imm.thumb.jpg.dfd49ad7d3040dc4738676bbf75188c9.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Captain Morgan:

Då var gubbvisumet avklarat hos Imm för den här gången, ett år till. Gav fan i re-entry permit den här gången, man vet ju inte när man kan åka ut en sväng och slippa karantän.

Det gick ganska snabbt eftersom det var lite folk, en indier, några vietnameser, tre faranger, ett gäng från Nigeria och ett tjugotal kineser under den timme jag var där.

I år var det speciellt fokus på bankboken och nya bankdokument att presentera. Banken hade försett mig med fyra stämplade och signade dokument så jag var okay.
 

Imm.thumb.jpg.dfd49ad7d3040dc4738676bbf75188c9.jpg

Du menar kanske extension of stay?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Morgan
33 minutes ago, Jive said:

Du menar kanske extension of stay?

Så kallas det kanske, ett år i taget för gamla gubbar som har några kronor på banken och vill slippa skotta snö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
8 hours ago, Captain Morgan said:

Så kallas det kanske, ett år i taget för gamla gubbar som har några kronor på banken och vill slippa skotta snö.

Kom tillbaka till Sverige kapten. Allting är så bra så. Du slipper att skotta snö och skrapa vindrutorna.

Det växer vindruvor nu och palmerna trivs jättebra. Har du inte hört talas om klimatförändringen och Greta?

Dessutom så har vi fått in en massa akademiker från utlandet. Som håller på att rädda våra pensioner 🤑💰🥳

Mvh. Sveriges politiker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...