Jump to content
IGNORERAD

Är du en BMW, Mercedes eller Audi ?


Tallviking

Recommended Posts

Nej jag är jag!:lipa:'

Ok har ju haft en 85ans Audi GT Coupe 145hp och en 91ans S2 med lite mera kusar än dom 220 hp den kom ut med!

Nu kör jag en Koreansk Audi! Hade man sagt att koreaner hade börjat vinna i rally vm tävlingar för typ 20 år  så hade man fått på käften, men nu är dom i absoluta toppen!

Var iofs en "Tojjåta" som vann i helgen åxå från Asien! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen en bmw typ. Om jag mot förmodan skulle äga en i framtiden skulle jag ha en med automatisk blinkersoljepåfyllning.

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Fegt att dem inte vågar ha med Suzuki i tävlingen. Slår alla de andra märkena på fingrarna direkt, eller i alla fall på punkten billig......och förnuftig. Reasonably Priced Car, som Jeremy Clarkson skulle ha sagt......  :-)     

 

(Det blev Audi)

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Audi, har aldrig ägt någon ? kört SAAB Aero dom sista 14  åren av skiftande årsmodeller. Därimot ägt flera Mercor

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Naam kaeng:

Fegt att dem inte vågar ha med Suzuki i tävlingen. Slår alla de andra märkena på fingrarna direkt, eller i alla fall på punkten billig......och förnuftig. Reasonably Priced Car, som Jeremy Clarkson skulle ha sagt......  :-)     

 

(Det blev Audi)

 

 

 

 

 

 

 

Tack kompis!😍

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Jed:

Audi, har aldrig ägt någon ? kört SAAB Aero dom sista 14  åren av skiftande årsmodeller. Därimot ägt flera Mercor

Då stämmer testet även på dig, SAAB är/var svensk Audi. Vorsprung durch Technik same same Audi SAAB

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...