Jump to content
IGNORERAD

Well done?


Guest Fredman

Recommended Posts

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Atom

    3

  • Kötthandlarn

    2

  • Tallviking

    1

  • Rope

    1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

5 minuter sedan, skrev Fredman:

Vad föredrar du? Själv blev det 3-3-A.

 

C3BEA3C1-438E-4964-961D-81EBD14F8027.jpeg

2-3-A

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 4 C

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

1,4,A

 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Jive:

2-3-A

Du har helt rätt!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minutes ago, Tommy said:

Du har helt rätt!

 

MVH

Håller med, jag kör också 2-3-A. Men det förutsätter givetvis att steken och kaffet är hyfsad kvalitet, annars blir det snarare 5-3-F.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

2-4-A blir min kombo.

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2-3-A är min favorit men på vissa platser blir det 5-3-/ när man är osäker på hanteringen.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minutes ago, Rope said:

2-3-A är min favorit men på vissa platser blir det 5-3-/ när man är osäker på hanteringen.

Precis vad jag skrev innan; 2-3-A är givet om det är hemlagat eller på bra restaurang/cafe men absolut inte givet i Thailand. Är man ute på en roadtrip och blir hungrig i, säg, Mukdahan och stannar till på, typ, "Larry's Steak and Coffee", så är nog 5-x-F ett bättre alternativ. När Larry serverar "Sirloin Steak with Mash and Peas" för 299 Baht så kan man vara säker på att det är en självdöd gammal mjölkko som nog helst ska vara närmast helt förkolnad och dränkt i pepparsås om den ska ätas. När hans fru Nid, i höga klackar och taskigt gjorda plastbröst, ska fixa till en kaffe efter maten så är det garanterat Nescafe och då är mesta möjliga mängd mjölk enda räddningen 😉.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
11 minuter sedan, skrev Atom:

Precis vad jag skrev innan; 2-3-A är givet om det är hemlagat eller på bra restaurang/cafe men absolut inte givet i Thailand. Är man ute på en roadtrip och blir hungrig i, säg, Mukdahan och stannar till på, typ, "Larry's Steak and Coffee", så är nog 5-x-F ett bättre alternativ. När Larry serverar "Sirloin Steak with Mash and Peas" för 299 Baht så kan man vara säker på att det är en självdöd gammal mjölkko som nog helst ska vara närmast helt förkolnad och dränkt i pepparsås om den ska ätas. När hans fru Nid, i höga klackar och taskigt gjorda plastbröst, ska fixa till en kaffe efter maten så är det garanterat Nescafe och då är mesta möjliga mängd mjölk enda räddningen 😉.

Lite som när frun lurade mig till ett stopp här. Till hennes försvar får man säga att hon tog fel på ställe.

25FFB1EE-2790-49F9-A020-6C3714C0C854.jpeg.83767297cc689a7fecf7519cb6894110.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minutes ago, Fredman said:

Lite som när frun lurade mig till ett stopp här. Till hennes försvar får man säga att hon tog fel på ställe.

25FFB1EE-2790-49F9-A020-6C3714C0C854.jpeg.83767297cc689a7fecf7519cb6894110.jpeg

Ja, det där är inte "Larry's Steak and Coffee", det är "Steve's Fine European Dining". Även där är dock mitt förslag att undvika medium rare 😉.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...