Jump to content
IGNORERAD

Tappat lusten helt nu. Blev skumt nästan direkt.


honken

Recommended Posts

Blev bara fel, jag drar mig ur och här kommer min redogörelse.

En polare till mig var över hos mig för ett par veckor sedan med sin tgf.

Vi satt o glodde på film o små snackade, sen kom nöten om varför de kom över.

Jo, polarens tgf tyckte sig ha en polare (på plats i LOS nu) som skulle passa bra mot mig, och undrade om jag skulle ha nått emot att ta kontakten med henne.

Inga problem tänkte jag, och sa det sen öppet att visst kan jag kontakta henne, men jag kommer inte kunna lova nått.

Gick några timmar efter de åkt tills jag fick ett sms med ett telefonnummer till denna flicka.

"Okej, det gick snabbt" tänkte jag, och sa okej, när det lugnat ner sig med jobb kan jag kontakta henne.

Sen var jag utomlands i ett par dagar, och fick ett mess om jag var hemma och satt vid datorn.

Vilket jag inte var, men då fick jag ett MMS med en bild på flickan, okej, hon var söt som bomben.

Kom hem igen, och polarens tgf ringde mig och frågade om jag ringt henne än, vilket jag inte haft tid med.

De frågade sen om jag hade bilder på mig som de kunde ge denna tjej i LOS.

Jag gav polaren lite bilder på mig från min senaste resa, som de skickade vidare.

Sen kom det mer frågor om jag kontaktat henne än, och jag svarade samma sak att jag tar det när det lugnat ner sig lite.

Mitt i allt fick jag hennes epost adress och samma fråga igen.

Så för att slippa få samma fråga om och om igen, så ringde jag till denna flicka, och vi hade ett mycket kort samtal då hennes engelska var inte den bästa, och min thai var inte den bästa heller.

Blev sedan lite mer möten med polaren och hans tgf, och mer och mer info kom fram, att om jag ville så kunde hon semestra med mig mm. så man får lära känna varandra mer jadda jadda.

Redan nu började det bli för mycket tyckte jag och ville bromsa lite.

Det blev lite lugnare, och sen strax efter julen och närmare nyår så började LOS tjejen skicka SMS och fråga hur jag hade det mm.

Svarade tillbaka artigt, och efter nyårsafton så ringde jag upp en gång till och denna gång snackade vi lite längre.

Men sen kom bomben i slutet av samtalet som fick mig att backa rejält från och med nu.

Hon avslutade samtalet med "I love you".

Allt som nu gick igenom mitt huvud sa bara "nått skumt är på gång, jag backar ner helt och hållet. Tänker inte gå vidare en meter med detta"

För dels att kontakten hittills bestått av ett par sms, och 2 telefon samtal från min sida.

Sen hur mycket kontakt polarens tgf haft med henne ang mig har jag ingen aning om, men nått lurt måste det vara.

Och denna kvinnliga kännslodramat var satt i spel för att lura in mig i nått som jag inte ännu bestämt mig själv för ens, dels för att jag aldrig träffat människan i hela mitt liv face-to-face.

Sen om det bara varit ett tolknings missförstånd så är det nått polaren kommer få ta med sin tgf som i sin tur få ta det med LOS tjejen, men jag backar från och med nu helt.

Går för snabbt detta, och jag får inte ihop detta i mitt huvud.

Goosh, skönt att släppa ut det som hoppat runt i lilla skallen min...

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • honken

    6

  • Maitan

    4

  • Sabura

    4

  • Herr Chang

    3

Mest aktiva i denna tråd

Ska man träffa någon man inte träffat tidigare så ska man göra det på plats för då kan man själv känna av hur det känns. Vad andra tycker är det bara att skita i.

Känns det inte rätt för dig så är det inte heller rätt för dig anser jag i varje fall.

Mvh

Welder

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker du gör helt rätt som släpper detta,du har ju inte smält det andra än,och jobba och slit och längta till Thailand istället.Du behöver nog lite "röj"när du kommer ner.Ha det gott och lycka till Mvh Måne :great:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Måne. Åk ner och ha skoj utan att ha skallen fylld av tankar på kärringar hit och dit. Det var ju inte så länge sedan det var totalkatastrof på den fronten.

Have fun A.I.K.-Broder!

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Självfallet Maitan, ska ju möta dig och ditt guesthouse :)

Och ditt guesthouse och du ska få möta en honken :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte heller att Honken ska rusa in i något ännu. Njut av friheten.

Vad gäller hennes "i love you" så behöver det ju inte betyda mer än att det var ett av dom få uttryck hon klarade av på engelska och därför valde att använda det. Vet inte hur många ggr t ex barn här i Thailand har skrikit just "i love you" åt en när man passerat en skola promenerande eller liknande. Och det både från killar och tjejer och det händer även att fyllgubbar mfl säger det bara för att det är den enda fras dom kan på "farangspråket". :)

Men som sagt, tycker inte du ska inleda något krystat distansförhållande innan du reser. oavsett.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter förbannat trevligt så får du väl åka till soi 6 bara betala å dra.enklast :friends:

Maitan :drinks:

Okej, men hmms, soi6? kan inte jomtien/pattis ett blekaste. :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Säger som kim eftersom hon kunde vissa ord så ta det inte så alvarligt hon ville väl bara impa på dig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger som kim eftersom hon kunde vissa ord så ta det inte så alvarligt hon ville väl bara impa på dig

Möjligt, en tanke jag haft också, men blev rätt rubbad av den o tappade all lust.

Men lite som alla säger, bara åka ner o ha kul utan några trådar att följa upp, ska försöka få Odin nedsupen :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

honken!

Du ska åka ner och ha det bra!

Om du vill så träffa tjejen och kolla in henne,

lova inget utan kolla in henne.

Lagom sista veckan innan hemresan.

Du lever bara ett liv och njut av det!

Lycka till

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar inte dessa arrangerade distansföhållande, och skulle själv aldrig medverka till att en sådan kontakt knöts. Det händer ju att man i Thailand blir tillfrågad om man inte har någon kompis i Sverige som skulle vara intresserad av att få kontakt med en thaidam. Underförstått då att ribban inte är så högt lagd, huvudsaken är att det finns en chans till ett bättre liv. Jag säger alltid att jag tyvärr inte har någon kompis som är ledig... sanningen är att jag definitivt inte vill bli inblandad i något försök att fösa ihop två människor med antagligen helt olika förväntningar.

Tycker Honken gör helt rätt som backar ur.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

I love You

Använder dom i Thailand om dom ser en ensam falang

Kommer du att höra mycket i Pattis/Jomtien

Soi6 är en Soi där det erbjuds xxx snabbisar utan att skämmas för besök Red Point Bar det är ac bar med trevligt folk. :drinks:

Annars är väl dom flesta barerna same same soi6

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag tycker ni skall gifta er snarast möjligt.

Relationsterapeuten Arne

Och brölloppsresan kan förslagsvis bli till pressbyrån i Flen.där ärade deltagare bjudes på jordnötter å sockerdricka

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att inte förhasta sig, viktigt att lära känna personen i fråga, väljer man att skaffa sig en flickvän eller fru på andra sidan jorden måste det vara något speciellt.

Man kommer ifrån så skilda kulturer så feltolkningar dyker alltid upp. Det finns många träd i skogen, men förhasta dig inte med en kvinna ifrån Thailand, se till att inte träffa familjen innan du är helt säker på att ni ska vara tillsammans eller ifall du träffar familjen se till att du är en god vän ingenting annat.

Kan lätt bli påtryckningar ifrån föräldrar om både det ena och det andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Möjligt, en tanke jag haft också, men blev rätt rubbad av den o tappade all lust.

Men lite som alla säger, bara åka ner o ha kul utan några trådar att följa upp, ska försöka få Odin nedsupen :)

Lycka till loverboy...

Instämmer med Kim mfl. att du inte ska lägga så mkt. vikt vid att hon sa -i love you (de gör ju jag åxå).

Isa ner allt och träffa henne när du kommer ner och känn hur det känns, om hon enligt din polares gf. är en bra tjej så kanske hon är det må hända med taskigt Engelskt ordförråd.

Bara 97 dagar kvar nu gubben hehe, f-n det är plågeri ju...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Red Point Bar det är ac bar med trevligt folk. :drinks:

Annars är väl dom flesta barerna same same soi6

Red Point Bar :kort::kort::kort::kort:

Vi var där ett gäng och dom hotade oss

med pistol, så den baren är det varning på

finns massor av trevliga barer på den gatan

försök att vara där mellan 16-21 då är det bäst

(har jag hört av flera kompisar) :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Red Point Bar 1zgarz5.gif1zgarz5.gif1zgarz5.gif1zgarz5.gif

Vi var där ett gäng och dom hotade oss

med pistol, så den baren är det varning på

finns massor av trevliga barer på den gatan

försök att vara där mellan 16-21 då är det bäst

(har jag hört av flera kompisar) whistle.gif

Om man blir hotad med pistol har man ju gjort nått dumt.

2 beer please and u get a gun in your face,njaaaaaaa

Link to comment
Dela på andra sajter

Posten Berit

Låter förbannat trevligt så får du väl åka till soi 6 bara betala å dra.enklast friends.gif

Maitan drinks.gif

Precis! Åk ner och var sexturist ett tag så mår du lite bättre sen. :)

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Posten Berit

Jag gillar inte dessa arrangerade distansföhållande, och skulle själv aldrig medverka till att en sådan kontakt knöts. Det händer ju att man i Thailand blir tillfrågad om man inte har någon kompis i Sverige som skulle vara intresserad av att få kontakt med en thaidam. Underförstått då att ribban inte är så högt lagd, huvudsaken är att det finns en chans till ett bättre liv. Jag säger alltid att jag tyvärr inte har någon kompis som är ledig... sanningen är att jag definitivt inte vill bli inblandad i något försök att fösa ihop två människor med antagligen helt olika förväntningar.

Tycker Honken gör helt rätt som backar ur.

Herr Chang har talat.

Håller med dig. Har fått flertal fröfrågningar både direkt och via min dam om jag har några singelkompisar. Jag blir lika obekväm varje gång i den situationen. Enkalst är bara att hävda att alla är upptagna. :)

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...