Jump to content
IGNORED

El priset i Thailand

Recommended Posts

• Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Dolemon

6

• Amigo

5

• Wanchai

3

• ArneMorales

3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Japp Fått info. från en Thai vän på gatan, han sade att april- maj brukar elpriset stiga pga. värmen samt man förbrukar mer då blir det typ 50% högre elräkning.   Men nu har jag tjatat

Har fått elräkningen för förra månaden, visst är den högre än tidigare månader men det beror helt klart på värmen.

Thailändsk tariff är ju också lite omvänd. Ju mer man använder, desto dyrare blir det.

Posted Images

Amigo
On 2021-04-27 at 08:13, skrev Amigo:

För oss har det kostat mellan 4,042 - 4,189 THB enl bilden ovan. inkl alla avgifter. Har för mig att den har legat på den nivån sen länge, har kanske nån räkning från 2018 på nån hårddisk, få se om jag orkar rota fram de.

Det orkade jag aldrig, mina gamla bilder ligger lite var som helst, en del i molnen, en del i extern hårddisk, en del är borta för alltid. Mycket dåligt skött av mig, erkänner

--- Karma är garanterat---

frogfish

Väntar bara på att nån jävel ska ringa och säga att en elkabel gått av och strömmen runnit ut, och därefter skicka elräkning på 15000 baht.

Känns som en sån dag idag.....😠

• Ge karma 1
  • Haha 4
Amigo
26 minuter sedan, skrev frogfish:

Väntar bara på att nån jävel ska ringa och säga att en elkabel gått av och strömmen runnit ut, och därefter skicka elräkning på 15000 baht.

Känns som en sån dag idag.....😠

Tack för gott skratt, absolut bästa på länge, lider med Dig men kunde inte hålla mig för skratt.

• Fint 1

--- Karma är garanterat---