edvardpop Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 Att välja årets låt är ingen lätt uppgift. Och att bara välja en från det senaste decenniet är ju näst intill en omöjlighet. Plötsligt blev valet dock aningen enklare för det var ju under 00-talet Thailand upptäcktes, och i och med det även denna duett med Bird Tong Chai och Jintara. För mig finns det ingen annan sång som jag förknippar så starkt med Thailand. Som när jag hör den, oavsett var, nästan får mig att känna det som att jag är i Lamai och vinglar omkring där bland barerna. Som får mig att bli på ett så gott humör. Så "Ma tum mai" blir mitt val. http://www.youtube.com/watch?v=eGI5vny9x4U Vilken är er favoritsång från det gångna deceniet? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 7, 2010 Dela Inlagd Januari 7, 2010 Bästa Thai är från 2538 Tatas första Cd "Tata"Tyvär ingen Cd bild På en video från Cd medverkar även Bird och även videon som Brittney snott iden till en av hennes största hits Skolvidenon BoffeCd 2015 Tata A Young Tata 2538 1995.doc Cd 2015 Tata A Young Tata 2538 1995.doc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Januari 7, 2010 Dela Inlagd Januari 7, 2010 Bilden på Tata från dokumentet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.