Jump to content
IGNORERAD

Vaccinerad? Dela med dig


Koh Changer

Recommended Posts

22 timmar sedan, skrev frogfish:

Sluta grina. Du drar ju själv upp det när ingen nämnt det på ett tag. Var glad att du inte fick en full english (AZ), det verkar ingen vilja ha......🙉

När drog jag upp det där helt på egen hand?
Och förresten om någon skulle ha rätt att nämna det så är det väl jag.
Det var jag som var med om det, men jag har som sagt var bara försvarat mig.
Jag tycker faktiskt att moderatorn för detta forumet borde agera.
Det kan inte bara vara jag som tröttnat på att alla trådar som jag yttrar mig i ska förstöras av några barnsliga mobbare.
"Sluta Grina", vad är det för jävla skolgårdsuttryck?
Jag grinar inte, jag är förbannad!
Jävla kräk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 805
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Alarik

    72

  • Tallviking

    41

  • spooncreek

    33

  • Risifrutti

    28

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

17 minuter sedan, skrev Batting:

När drog jag upp det där helt på egen hand?
Och förresten om någon skulle ha rätt att nämna det så är det väl jag.
Det var jag som var med om det, men jag har som sagt var bara försvarat mig.
Jag tycker faktiskt att moderatorn för detta forumet borde agera.
Det kan inte bara vara jag som tröttnat på att alla trådar som jag yttrar mig i ska förstöras av några barnsliga mobbare.
"Sluta Grina", vad är det för jävla skolgårdsuttryck?
Jag grinar inte, jag är förbannad!
Jävla kräk!

Ja du Batting , Börjar själv bli jävligt trött på de olika personerna som vill göra sig rolig på situationer o personer på Mpr. Tror nog inte de har någon självkänsla själv, Så måste gå ut på forummedlemmar som råkar säga något roligt eller råka komma in fel  i en typ fredagstråd...Själv förstår jag inte hur i helv,,,ete man kan hela tiden gå på en medlem som inte råkat hitta en frukost , De personer som vill göra narr av en person både real eller på forum väljer jag bort direkt....

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Batting:

När drog jag upp det där helt på egen hand?
Och förresten om någon skulle ha rätt att nämna det så är det väl jag.
Det var jag som var med om det, men jag har som sagt var bara försvarat mig.
Jag tycker faktiskt att moderatorn för detta forumet borde agera.
Det kan inte bara vara jag som tröttnat på att alla trådar som jag yttrar mig i ska förstöras av några barnsliga mobbare.
"Sluta Grina", vad är det för jävla skolgårdsuttryck?
Jag grinar inte, jag är förbannad!
Jävla kräk!

Att det var så känsligt var jag inte medveten om. Så jag ska aldrig nämna den ohittade frukosten igen.

Sen tycker jag nog att du är lite DQ om saken, men det är vi väl flera som är till och från.

 

Ha en trevlig lördag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit

Tänkte bara be om ursäkt om ja ansågs som arg igår.

hoppas att alla känner sig bra idag, ovasett vaccinerade eller inte.

’vad ja vet är att får man Pfizer måste man få 3 doser, kan bidra med länk senare

J&J är numer godkända i US, antagligen en tidsfråga innan EU gör samma.

Sköt om er & glöm inte var snälla mot varandra, det är det ända vi har.

’än än gång ursäkta om ja ansågs som aggressiv.

’mvh EB 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev frogfish:

Att det var så känsligt var jag inte medveten om. Så jag ska aldrig nämna den ohittade frukosten igen.

Sen tycker jag nog att du är lite DQ om saken, men det är vi väl flera som är till och från.

 

Ha en trevlig lördag.

Nämen oj då!
Efter fem år av tjat så förstår du inte att det är just tjat.
Håll nu bara käften och dra här ifrån!
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Batting:

Nämen oj då!
Efter fem år av tjat så förstår du inte att det är just tjat.
Håll nu bara käften och dra här ifrån!
 

Du är allt en liten solstråle. Tittat lite djupt i flaskan ikväll?

Om du vill så lägger vi ner. Men vill du vara jävligt otrevlig, så är jag ungefär lika bra som dig på det. Upp till dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev frogfish:

Du är allt en liten solstråle. Tittat lite djupt i flaskan ikväll?

Om du vill så lägger vi ner. Men vill du vara jävligt otrevlig, så är jag ungefär lika bra som dig på det. Upp till dig.

Vadå "Lägger vi ner"?
Vad är det du menar att jag har hållit på med?
Dra och kom aldrig mer tillbaka!
Detta är ju din livsluft, men för mig kvittar det.
Jag är här för att jag tycker det är intressant att dela med mig och ta del av andras erfarenheter.
Om moderatorn för detta forumet tycker att det är fel anledning att vara här så må det vara så, hej då!
"Lägger vi ner", försöker du lägga över skulden för tjafset på mig?
Ditt jävla lilla kräk!

Ändrades av Batting
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Batting:

Vadå "Lägger vi ner"?
Vad är det du menar att jag har hållit på med?
Dra och kom aldrig mer tillbaka!
Detta är ju din livsluft, men för mig kvittar det.
Jag är härför att jag tycker det är intressant att dela med mig och ta del av andras erfarenheter.
Om moderatorn för detta forumet tycker att det är fel anledning att vara här så må det vara så, hej då!
"Lägger vi ner", försöker du lägga över skulden för tjafset på mig?
Ditt jävla lilla kräk!

Nu citerar jag cheerleadern och säger att nu får du väl ändå lugna ner dig lite. Visst har jag haft lite kul åt dina frukostäventyr, men speciellt otrevlig har jag aldrig varit mot dig. Det kan man dock inte säga om dig, din vårdnadshavare borde tvätta din mun med tvål.

 

Det är inte jag som hatar bögar så att jag inte kan vara på samma hotell som en.

Det är inte jag som kallar bm's p-ordet så att jag blir avstängd.

Det är inte jag som hävdar att alla i Jomtien med barn är p-ordet.

Det är du som gör allt detta. Så titta dig själv i spegeln.

 

Så det är klart att jag kan sluta skoja om din frukost, det har jag redan skrivit. Men det betyder inte att du kan skriva vad f*n du vill och det är ok.

Så det är upp till dig hur du vill ha det. Fortsätter du att vara otrevlig, så ser jag ingen anledning att vara trevlig mot dig.

Och blir du så upprörd över min existens på forumet, så igga mig då. Det är inte svårare än så.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev frogfish:

Nu citerar jag cheerleadern och säger att nu får du väl ändå lugna ner dig lite. Visst har jag haft lite kul åt dina frukostäventyr, men speciellt otrevlig har jag aldrig varit mot dig. Det kan man dock inte säga om dig, din vårdnadshavare borde tvätta din mun med tvål.

 

Det är inte jag som hatar bögar så att jag inte kan vara på samma hotell som en.

Det är inte jag som kallar bm's p-ordet så att jag blir avstängd.

Det är inte jag som hävdar att alla i Jomtien med barn är p-ordet.

Det är du som gör allt detta. Så titta dig själv i spegeln.

 

Så det är klart att jag kan sluta skoja om din frukost, det har jag redan skrivit. Men det betyder inte att du kan skriva vad f*n du vill och det är ok.

Så det är upp till dig hur du vill ha det. Fortsätter du att vara otrevlig, så ser jag ingen anledning att vara trevlig mot dig.

Och blir du så upprörd över min existens på forumet, så igga mig då. Det är inte svårare än så.

Vad har min frukost med bögar att göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Batting:

Vad har min frukost med bögar att göra?

Det vet bara du själv.

 

Men ignorera mig så slipper du reta dig på mig. Hovra över min avatar, där dyker det upp ett kryss där det står "Ignorera nu". Klicka där. Och då slipper du se vad jag skriver, skitenkelt.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev frogfish:

Det vet bara du själv.

 

Men ignorera mig så slipper du reta dig på mig. Hovra över min avatar, där dyker det upp ett kryss där det står "Ignorera nu". Klicka där. Och då slipper du se vad jag skriver, skitenkelt.

 

Varför har du inte gjort det när det gäller mig?
Du hade ju ingen anledning att hoppa på mig, men du har verkligen gett mig en anledning att klämma till dig!
Kräk!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Batting:

Varför har du inte gjort det när det gäller mig?
Du hade ju ingen anledning att hoppa på mig, men du har verkligen gett mig en anledning att klämma till dig!
Kräk!

Jag gillar ju att se vad du skriver. Jag är alltid öppen för ett skratt eller två.

 

Och kläm på du, det besvärar mig inte nämnvärt. Jag är mer fascinerad av att du anstränger dig så mycket för att hålla vår relation levande, när den gör dig så arg och grinig. Därav av mitt tips om att igga mig, det var av ren omtanke.

 

Men jag tror allt att du är en liten självplågare, det är min teori. Eller bara hungrig efter morgonens misslyckade matjakt.......🙉

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla ni som reflexmässigt  gett Frogfish tummen upp och skatt på hans inlägg ser ni nu vilken mes det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag har fått nog.
Jag har ingen relation med dig.
"Vår relation", är det så du sett det?
Du verkar leva här inom forumet.
Tänk så trist om du inte lyckas få med dig skrattarna längre.
Det är ju som att inte längre bli påhejad på skolgården.
Men jag förstår ändå inte.
Du är väl omkring 60 va?

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Batting:

Nej jag har fått nog.
Jag har ingen relation med dig.
"Vår relation", är det så du sett det?
Du verkar leva här inom forumet.
Tänk så trist om du inte lyckas få med dig skrattarna längre.
Det är ju som att inte längre bli påhejad på skolgården.
Men jag förstår ändå inte.
Du är väl omkring 60 va?

Det känns som du har lite för hög östrogennivå i kroppen. Kan tydligen hända äldre herrar. Aldrig träffat på en värre ältare.

 

Vill du inte få ett slut på detta? Du hade kunnat avsluta "oss" tio inlägg ovan, men du ger dig ju inte.

 

Om du slutar med okvädesord och förolämpningar, så lovar jag att inte skoja om din misslyckade frukostjakt nåt mer. Deal?

 

Nu har du chansen att slippa mina kommentarer, ska du ta den? Men fortsätter du med otrevligheterna så får du svar därefter. Det är helt enkelt upp till dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev frogfish:

Det känns som du har lite för hög östrogennivå i kroppen. Kan tydligen hända äldre herrar. Aldrig träffat på en värre ältare.

 

Vill du inte få ett slut på detta? Du hade kunnat avsluta "oss" tio inlägg ovan, men du ger dig ju inte.

 

Om du slutar med okvädesord och förolämpningar, så lovar jag att inte skoja om din misslyckade frukostjakt nåt mer. Deal?

 

Nu har du chansen att slippa mina kommentarer, ska du ta den? Men fortsätter du med otrevligheterna så får du svar därefter. Det är helt enkelt upp till dig.

" Deal?"
Visst be om ursäkt och försvinn!
Fjant!

Link to comment
Dela på andra sajter

Rena rama brokeback mountain i tråden här

 

 

:big_smile:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Enis:

Rena rama brokeback mountain i tråden här

 

 

:big_smile:

Nja, han har bögskräck, så den risken är liten.

Men lite söt är han.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 hours ago, Batting said:

Alla ni som reflexmässigt  gett Frogfish tummen upp och skatt på hans inlägg ser ni nu vilken mes det är.

Ser vad du skriver, det räcker. Snefylla igen eller?

 

/ Satang

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Man diskuterade detta med risk för vaccinet i ett radioprogram häromdagen. En kvinna, missade vem eller vad hon var, sa att man tar risker varje dag. Kör bil till jobbet, åker med flyg på semestern med mera. Och så påpekade hon att det är större risk att dö i en flygolycka än av vaccinet. 

Så nu utgår jag ifrån att foliehattarna fortsättningsvis jobbar hemifrån och att årets semester blir i trädgården. 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Batting:

Vad har min frukost med bögar att göra?

Iallafall frukosten skall ju vara stor och rejäl...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev NiceBeaver:

Man diskuterade detta med risk för vaccinet i ett radioprogram häromdagen. En kvinna, missade vem eller vad hon var, sa att man tar risker varje dag. Kör bil till jobbet, åker med flyg på semestern med mera. Och så påpekade hon att det är större risk att dö i en flygolycka än av vaccinet. 

Så nu utgår jag ifrån att foliehattarna fortsättningsvis jobbar hemifrån och att årets semester blir i trädgården. 

Jag förutsätter att hon också räknat ut hur stor risken är att dö i Cov-19 även som ovaxxad, eller...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
1 minute ago, Benriach said:

Jag förutsätter att hon också räknat ut hur stor risken är att dö i Cov-19 även som ovaxxad, eller...

Dom flesta säger vad dom har hört eller läst från msm och tar det för en absolut sanning.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Mr atm:

Dom flesta säger vad dom har hört eller läst från msm och tar det för en absolut sanning.

 

 

 

En stilla undran, varifrån tar du dina sanningar?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Jag förutsätter att hon också räknat ut hur stor risken är att dö i Cov-19 även som ovaxxad, eller...

Finns säkert statistik om det också. Inget som togs upp i den debatten. Troligtvis betydligt högre.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...