Jump to content
IGNORERAD

Vaccinerad? Dela med dig


Koh Changer

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev MaiChai:

Slängen av homosexualitet verkar ha varit övergående, kan fortfarande inte dansa, kan ingenting om mode och mina krukväxter dör fortfarande...

 

Däremot har jag konstaterat efter ett besök hos en dam jag kännt i många år att det verkar som om "den lille chefen" fått sig en upplyftande injektion som man normalt sett bara får av Pfizers blåa piller.  Är det en biverkning som jag bör rapportera?

Ja, det är illavarslande att det inte hände förrän efter besöket hos damen.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 805
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Alarik

    72

  • Tallviking

    41

  • spooncreek

    33

  • Risifrutti

    28

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 timmar sedan, skrev Mr atm:

Ta mina sprutor med så får vi en ledig parkeringsplats om du inte tar upp handikappsplatsen.

Krille allt är inte svart och vitt bara.

Det handlar inte att lita blint på det ena eller det andra.

Bra att du inser att allt inte är svart eller vitt - kommentaren om parkeringsplats och din naiva kommentar om iherb tyder dock inte på det 😉

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev JohanR:

Vilken tur vi har dig som informerar oss om vilka vi ska lita på. Förutom naturläkemedelstillverkare så är det tydligen också tysken som är pålitlig.

Om tysken är pålitlig vet jag inte men uttrycket dom myntat stämmer allt för ofta.

Personligen litar jag varken på statliga verk, läkemedelsindustrin eller naturläkemedelsindustrin. 

Tar inga piller utan att googla ordentligt på dom först. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Alarik:

Ja, det är illavarslande att det inte hände förrän efter besöket hos damen.

Nja, det var damen ifråga som påpekade en ökad...ööhhh, livlighet jämfört med tidigare. Kanske bara ett allmänt lyckorus men det kan ju också vara en allvarlig biverkning?

 

Får se om effekten kvarstår efter spruta nummer 2...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Rillex:

Och jag har inte ens fått vaccinet 🥳😳🥳

Kan ju bli en omvänd reaktion.😇😉

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Tyska forskare tror sig ha listat ut varför vissa personer som vaccinerats med Astra Zenecas och Johnson & Johnsons covidvaccin utvecklar blodproppar.

Problemet kan uppstå när vaccinet tar sig in i cellkärnan, i stället för i den vätska som finns i cellen.

Inne i cellkärnan kan delar av vaccinets spikprotein splittras och skapa mutationer som kan ta sig ut i kroppen och orsaka blodproppar, enligt Rolf Marschalek, professor vid Goetheuniversitetet i Frankfurt.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev rolba:

Kan ju bli en omvänd reaktion.😇😉

Bevare mig väl 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Alarik:

 

Tyska forskare tror sig ha listat ut varför vissa personer som vaccinerats med Astra Zenecas och Johnson & Johnsons covidvaccin utvecklar blodproppar.

Problemet kan uppstå när vaccinet tar sig in i cellkärnan, i stället för i den vätska som finns i cellen.

Inne i cellkärnan kan delar av vaccinets spikprotein splittras och skapa mutationer som kan ta sig ut i kroppen och orsaka blodproppar, enligt Rolf Marschalek, professor vid Goetheuniversitetet i Frankfurt.

Tur jag fick pzifer :-). Laddar för att ta tvåan nästa vecka.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev hobbe:

Vi har förmodligen värre uttryck rörande dem, och de smädelserna härrör inte från 30-åriga kriget.
Nä de har ett klart senare datum från t.ex. Mallorca, Kreta eller Kanarieöarna.  :yuush: 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-05-23 at 08:19, skrev NiceBeaver:

Jag tycker att vaccinmotståndarna är lite vaga i sin argumentation. Den här snubben är mer rakt på sak. 😁

FB_IMG_1621492663080.jpg.89687b8c986d1a84ebfe34b0bf395f25.jpg

 

1 timme sedan, skrev Peolito:

Tur jag fick pzifer :-). Laddar för att ta den i tvåan nästa vecka...

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Försökte få en Antikropps test tagen på doktorsgruppendg men de hade inte kitet hemma! Först sitta o vänta i en timma och bli avvisad. Detta i Södertälje gågatan (Storgatan) De har öppnat ett ställe där man kan få PCR test o reseintyg för 1495 SEK och antikropps test för 399 SEK Dropp in, öppnar kl 10.00

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska få spruta 2 i armen och inte i tvåan som Benriach tror :-) dock ska jag få sprutan i filadelfiakyrkan, hoppas att jag inte blir religiös av den. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-05-28 at 12:16, skrev Alarik:

 

Tyska forskare tror sig ha listat ut varför vissa personer som vaccinerats med Astra Zenecas och Johnson & Johnsons covidvaccin utvecklar blodproppar.

Problemet kan uppstå när vaccinet tar sig in i cellkärnan, i stället för i den vätska som finns i cellen.

Inne i cellkärnan kan delar av vaccinets spikprotein splittras och skapa mutationer som kan ta sig ut i kroppen och orsaka blodproppar, enligt Rolf Marschalek, professor vid Goetheuniversitetet i Frankfurt.

Och hur vet man om man tillhör risk grupp att få den biverkningen? 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, LTD said:

Och hur vet man om man tillhör risk grupp att få den biverkningen? 

 

Det märker du :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick första dosen i fredags och det var Pfizer.

Kände mig lite febrig o trött igår men idag ok, hittills kanske bäst att tillägga!

 

Bara att invänta nästa dos då, bara hoppas de har fått ordning på kösystemet här i Stockholm för folk som ska få andra dosen.

Har några på jobbet som väntar på besked om andra omgången o de har inte hört ett skit än....

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
3 minuter sedan, skrev Drik:

Fick första dosen i fredags och det var Pfizer.

Kände mig lite febrig o trött igår men idag ok, hittills kanske bäst att tillägga!

 

Bara att invänta nästa dos då, bara hoppas de har fått ordning på kösystemet här i Stockholm för folk som ska få andra dosen.

Har några på jobbet som väntar på besked om andra omgången o de har inte hört ett skit än....

 

Be dom gå in på 1177.se så kan dom läsa där när deras sms kommer

 

https://www.1177.se/Stockholm/sjukdomar--besvar/lungor-och-luftvagar/inflammation-och-infektion-ilungor-och-luftror/om-covid-19--coronavirus/om-vaccin-mot-covid-19/boka-tid-for-vaccination-mot-covid-19-i-stockholms-lan/

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

En bild berättar mer än tusen ord. Har fått två spikar, 12. maj sista. Ingen anledning att festa. Test köpt på Apotek Hjärtat för 245 SEK. Heter Primacovid / Prima Home test

 

Edit: Nu ser jag att det står ju i paketet: Testet detekterar inte antikroppar efter SARS-CoV-2 vaccination.

antikropps_test_covid19.jpg.0f77bbf452cd7155c93a374319a098b5.jpg

 

test_kitet.jpg.5f09500a866f226980d7e1e93c814a63.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige slutar att ge Astra Zenecas vaccin mot covid-19 som första dos. Sverige är ännu i behov av cirka 200 000 Astra-doser – vilka främst är till för personer som väntar på sin andra dos. Men när dessa har rullat ut tackar Sverige nej till ytterligare doser från Astra Zeneca, precis som grannländerna Finland och Norge redan har gjort. 
– Ja, när det gäller dos ett, så kommer vi att gå över till andra vacciner redan de kommande veckorna. Nu har vi Pfizer och Moderna som är de två vacciner vi använder för nyvaccination, om vi kallar det för det, säger vaccinsamordnaren Richard Bergström, till Ekot.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  snackade nyss med syrran hon fick sin andra dos Pfizer för två dagar sedan...blev sjuk som fan i drygt ett dygn. Hon hadde inga biverkningar efter första sprutan . misstänker att den andra dosen tar bättre 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Naam jai:

  snackade nyss med syrran hon fick sin andra dos Pfizer för två dagar sedan...blev sjuk som fan i drygt ett dygn. Hon hadde inga biverkningar efter första sprutan . misstänker att den andra dosen tar bättre 🤔

Tydligen så det ganska vanligt med biverkningar efter andra sprutan med Pfizers vaccin.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 5/22/2021 at 12:26 PM, Mr atm said:

Läkemedelsindustrins lansering och försäljning av läkemedel sker på marknadens allt hårdare villkor, vilket ibland resulterat i dödliga skadeverkningar. Förgiftningar och andra biverkningar av läkemedel är den tredje vanligaste dödsorsaken efter hjärtsjukdomar och cancer i USA och Europa [1].1 mars 2016

Är du av den åsikten att vi ska ta bort alla läkemedel? 

Alla är av ondo och utgör bara en ekonomisk konspiration? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
2 hours ago, Nicholas said:

Är du av den åsikten att vi ska ta bort alla läkemedel? 

Alla är av ondo och utgör bara en ekonomisk konspiration? 

 

Nej. Självklart finns det sådana som är mindre dåliga också  😉

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, Mr atm said:

Nej. Självklart finns det sådana som är mindre dåliga också  😉

 

Enligt dig så var ju hela läkemedelsindustrin 100% gangsters, eller gällde det bara vaccin? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...