Jump to content
IGNORERAD

Vart ska ni fira Nyår någonstans ?


Khun Karla

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Sawasdee, be maJ ... Nyår firades söder om BKK, i fasters nya hus. 20-25 vuxna och 10 barn. MASSOR av mat och lite vuxenddryck av sorten vitt sött vin och portvin fanns. Inte min tekopp ... drycken smile.gif ... , men tror jag drack mest av alla med 3 glas av varje, med is i smile.gif men sött var det smile.gif Så med andra ord väldigt nyktert och till barnens förtjusnng. STOR fest för barnen med fiskdamm och många, många tävlingar, blåsverktyg och ballonger, sockerdicka och countdown ( kl 17.00 smile.gif ) på både thai och engelska. Hemma vid 22.00 och somnade före tolvslaget, vaknade av fyrverkerierna.. i bakgrunden av LP gatan. Somnade om och hann till flyget 07.45 för Koh samui denna morgon.

Tycker det är vädigt coolt med en fest för barnen och mest för barnen och barnen i centrum, vi vuxna har många tillfällen att festa (typ mina 2 stora chang till lunch idag :) ) och kan hållla oss lugna på denna amtörernas afton .. HEJA BARNEN och mea fester för barnen, :) Min dotter gillade detta koncept till 100 % och därmed jag också .. / mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    2

  • stefan5300

    2

  • Baa

    2

  • Avregistrerad clion

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Åkte till Finland för att fira nyår med tjejen och hennes familj.

Tjejen hade åkt en vecka tidigare för att fira jul där.

Hade varit där 2 dagar så händer det här.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6368009.ab

Tragiskt så det finns inte ord och firandet kom av sig lite.

Men gott nytt år på er alla.

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu har även jag vaknat efter gårdagens excesser...

Det var mycket trevligt att besöka Siam-Nilsson med sambo. Om ni undrar hur dom ser ut kommer en bild här:

IMG_7723.jpg

Tolvslaget ringdes dock in hos Siamkap med familj, och sen stapplande jag hemåt i kylan. Lyckades med lite tur undvika alla isfläckar ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Hej Changen,

Tack för senast,

Bra att du tog dig hem utan att dratta på ändan i det minst sagt bistra vädret.

Vi själva fortsatte festandet till 2.30, men nyårsdagen bjöd dessvärre på ett ganska tungt huvud, dock inte helt oväntat. Nu har man tack och lov repat sig. . . phuu

Vi hörs,

SiamNilsson

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det tur att du hade kameran i fickan då Herr Chang(för det hade du väl)Gott nytt på ER Mvh Måne :drinks::friends:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...