Jump to content
IGNORERAD

Välkommen till "nya TT", dvs Maipenrai.se


Kim

Recommended Posts

Quote

Hej Kim,

Jag förstår dig! Vi har ju snackat lite om detta innan.

Du skall ha all heder att under många år haft ett jätteforum utan något vinstintresse (undantaget lite översättningar,  som väl är att betrakta som en service).

Om ni nu vill ha in lite pengar för att finansiera forumet är inte kommersiellt utan en självklarhet.

Det finns en enormt utbredd missuppfattning om webbsidor.

1. Myt: Alla kan göra en hemsida! - Sanning: Visst, men alla kan vara kock på en restaurang också, men maten smakar därefter. Alla kan vara tandläkare, men stackars patient. Alla kan köra en lastbil med släp, i varje fall tills den hamnar i diket.

2. Myt: Det är gratis att göra en hemsida! - Sanning: Visst kan det vara billigt, men krävs någon form av programmering kan kostnaden skena iväg. Min kontorsgrannar la ner 4 miljoner baht på bara plattformen för deras webbplats.

Ja är det någon som vet vad som krävs för att finansiera internetsajter så är det väl du Captain som under många år lyckats leva på just detta.  Och det ska du ha all credit för, inte många promille som skulle ha klarat av det du bevisligen gjort. :thumbsup:

Själv kan jag just inget annat än att svamla på forum, ha ha, så det är tur att jag har P3 som är en klippa på sajtfinansiering samt väldigt mycket annat.  :thumbsup:

Dessutom jobbar jag så jäkla mycket på mitt "riktiga" jobb samt tar hand om sonen på fritiden att jag inte riktigt har tiden att också hålla på att knåpa på med internetsajter. Som tur är så kan jag "tjuvsurfa" en hel del från jobbet, annars hade det inte blivit många inlägg producerade i nuläget. ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kim

    5

  • Herr Chang

    3

  • måne

    3

  • broder tuk tuk

    2

Mest aktiva i denna tråd

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...