Jump to content
IGNORERAD

bra boende Karon


Snucke

Recommended Posts

Hej,

Min Mamma och pappa ska åka till Karon Beach två veckor i Februari. Har ni några bra tips om bra boende hyfsat nära beachen och rondellen för omkring 1500-2500 Baht? Alltså inget billigt skit och inte nått lyx! Jag kan mest Patong så jag har inte så många råd att ge dom.

MVH Och god fortsättning

Snucke

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Här bokade Jag in mina föräldrar (65 årsåldern) under 2 veckor i feb 2008. Dom tyckte det var rent o snyggt och mycket prisvärt. Jag tror dom betalade 900 b/natt. Hårt trafikerad väg utanför receptionen Var det enda negativa jag hörde från dom. Trots trafiken var det ändå tyst i rummet.

http://phuketindex.com/karonskyhouse/index.htm

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med. Golden Sand Inn är ett prisvärt ställe.

Bodde på Golden sand inn innan tsunamin och det var kanon, men hur är det nu?

Funderar på att boka i april.

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hej,

Min Mamma och pappa ska åka till Karon Beach två veckor i Februari. Har ni några bra tips om bra boende hyfsat nära beachen och rondellen för omkring 1500-2500 Baht? Alltså inget billigt skit och inte nått lyx! Jag kan mest Patong så jag har inte så många råd att ge dom.

MVH Och god fortsättning

Snucke

Hej där kan rekommendera www.karonstudio.com inte så nära stranden men en tuk tuk dit kostar 20 svenska kronor men väldigt fina frächa rum och tyst. Kosar ca 1200 b per natt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...