Jump to content
IGNORERAD

Boka biljetter till Thailand med maipenrai.se


Surin P3

Recommended Posts

  • 4 månader senare...

Hej alla!! Har ni,någon, förslag på hur jag passar in en 2pers tur o ret + 1 enkel tillbaka Arn Bkk på samma plan tebaks,verkar svårt att själv knåpa ihop en sådan

Gäller våren 09.alltså enkel från bkk till arn på samma plan som tur-ret.tacksam för minsta förslag!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej alla!! Har ni,någon, förslag på hur jag passar in en 2pers tur o ret + 1 enkel tillbaka Arn Bkk på samma plan tebaks,verkar svårt att själv knåpa ihop en sådan

Gäller våren 09.alltså enkel från bkk till arn på samma plan som tur-ret.tacksam för minsta förslag!!!

Hej.  Gäller det SAS eller Thaiair.  Så ring och prata med dom.  Så gjorde jag med dom när mitt ex dotter kom med hem till Sverige. Det var inga problem och det kostade inte nämvärt heller.  Hon var 5 år vid det tillfället.

MVH

      BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Funderar lite över texten "Roomrates are not applicable for THAI." som står som not när man kollar hotel via MPR.

Vad menas??

// Baan

:read:

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hallå GD..  :drinks:

Du brukar hitta bra flygstolar...  :taunt:   Bättre än mig.    Från imorrn  kan dra hela veckan... :drinks: Till Bkk  FR Nödlanda

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Quote

Hallå GD..  :drinks:

Du brukar hitta bra flygstolar...  :taunt:   Bättre än mig.    Från imorrn  kan dra hela veckan... :drinks: Till Bkk  FR Nödlanda

Kolla med Big Travel.se! :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

en sida jag har kollat med är allaflygbiljetter.se är en kanon bra sida jag hitta biljetter som skit billiga där till mina polare :):tommy:

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vi har numera en egen "resebyrå" på maipenrai.se i samarbete med travelconsult.se

Travelconsult.se har över 25 års erfarenhet av resebranchen.

Boka Flyg Hotell och Bil

Fick du en plåt av dem nu eller är det hemligstämplat? :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Cirka 500 kr dyrare än dom flesta nätresebyråer, iallafall när jag jämför flyg med Thai i December-Januari. Men det kanske det är värt om man slipper betala hela resan direkt, som man måste när man beställer från tex Supersaver, Travelfinder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem brukar ni anlita för biljetter  Bangkok-Stockholm-Bangkok  3 mån ombokningsbar till 6 mån

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har köpt min resa via  nonkistravel@hotmail.com

Han ger ett bra pris, ca: 7000kr +skatt CPH-BKK 3/m. Q-klass, barn Ca.1800kr +skatt.

Denna gång blir det 2 vuxna och ett barn.

Samt att kompisen köper en resa till sin sambo, Nitts syster.

Tidigare köpte jag av resepunkten i Helsingborg.

Detta sluta jag med när Thailänskan "King" sålde resebyrån.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vem brukar ni anlita för biljetter  Bangkok-Stockholm-Bangkok  3 mån ombokningsbar till 6 mån

Jag har andvänt Olavi turs i Bangkok: http://www.olavi.com/

Dom har mycket bra service.

Har köpt senast förra året 2 resor BKK-CPH-BKK Nitts styvfar och lillebror.

Dom reste med Thai. lite dyrt men enklast.

Då jag o Nitt åkte hem med samma flyg.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...