Jump to content
IGNORERAD

pattaya-don muang


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Ska ju från Pattaya till Don Muang i morgon sitter å letar info om körväg men hittar inget.är det nån som har kört vägen? tips önskas om vägnr .vill helst köra motorvägen bryr mig inte om tullarna :rolleyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Dra motorvägen från Pattaya till Bangkok bara, så passerar du Don Muang. Fast istället för passera så sväng in där. Finns fortfarande skyltar

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Dra motorvägen från Pattaya till Bangkok bara, så passerar du Don Muang. Fast istället för passera så sväng in där. Finns fortfarande skyltar

vilket nr har motorvägen då farang

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

vilket nr har motorvägen då farang

Ingen aning, men prova följa 2 skyltar som visar motorväg och Bangkok :D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sök på google maps, då får du vägbeskrivning på Engelska, och en kart bild att skriva ut om det behövs.

Jag sökte på "Get directions from Thailand, Pattaya to Bangkok, don muang

1. Head east on Phatthaya Klang toward Phatthaya Klang 9 1.3 km

2. Turn left at Route 3/Sukhumvit

Continue to follow Route 3 71.4 km

3. Continue onto Route 34/Bang Na-Trat 1.2 km

4. Exit onto Route 34/Bang Na-Trat 4.7 km

5. Take the ramp onto Route 7/Bangkok-Chon Buri Motorway/National Hwy No. 7 4.2 km

6. Take the exit toward Route 7 0.5 km

7. Keep left at the fork to continue toward Route 7 and merge onto Route 7

Partial toll road 40.6 km

8. Continue onto 2nd State Expy/Route 3119

Toll road 9.9 km

9. Take the exit toward Din Daeng

Toll road 1.5 km

10. Merge onto Route 3119

Partial toll road 5.3 km

11. Continue onto Route 31/Uttraphimuk Toll Way

Toll road 9.7 km

12. Exit onto Route 31/Thanon Vibhavadi Rangsit

Continue to follow Route 31 4.6 km

13. Slight left 0.3 km

14. Turn right 0.4 km

Don Mueang International Airport

171 Vibhavadi Rangsit RoadBangkok, 10210, Thailand

Testa länken:

http://maps.google.com.hk/maps?f=d&source=s_d&saddr=Thailand,+Pattaya&daddr=171+Vibhavadi+Rangsit+Road,+Bangkok,+10210,+Thailand+(Don+Mueang+International+Airport)&geocode=FRRixQAdqHEDBimL7_aOcZYCMTH1G-BUq_URiA%3BFXBl1AAd0Bb_BSHW4pILaMNfZQ&hl=en&mra=pe&mrcr=0&sll=13.659332,100.697937&sspn=0.704586,0.979156&brcurrent=3,0x0:0x0,0&ie=UTF8&ll=13.825329,100.582838&spn=0.044006,0.061197&t=h&z=14&pw=2

Klicka i "include Large map" så kan du skriva ut instruktionerna med karta (hoppas länken funkar)

171 Vibhavadi Rangsit Road, Bangkok, e adressen till flygplatsen.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

får tacka :rolleyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Farang. Missade du att det var "Don Muang" och inte "Suwan" han frågade efter ????

Ditt råd var verkligen fel. Don Muang ligger INTE längs motorvägen mellan Pattaya och Bangkok !!!

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...