Jump to content
IGNORERAD

Tröttnar ni alldrig?


Guest Forden34

Recommended Posts

Guest Forden34

Vet inte vart jag ska lägga tråden

Ni som tycker om att gnälla på folk gör det i den här tråden

Låt eran avundsjuka, påhopp och sarkasmer befinna sig i denna tråd

Folk här på forumet lägger ut trådar om allt men så sitter det världsmästare å hackar på varandra det hör inte hemma här tycker jag.

Disskutioner kan man framföra tycker jag men inte påhopp.

Tror nog att många håller med mig om det

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    25

  • Sabura

    6

  • biker

    2

  • Welder

    1

Mest aktiva i denna tråd

Vet inte vart jag ska lägga tråden

Ni som tycker om att gnälla på folk gör det i den här tråden

Låt eran avundsjuka, påhopp och sarkasmer befinna sig i denna tråd

Folk här på forumet lägger ut trådar om allt men så sitter det världsmästare å hackar på varandra det hör inte hemma här tycker jag.

Disskutioner kan man framföra tycker jag men inte påhopp.

Tror nog att många håller med mig om det

Håller helt med dig, men det bästa att göra med personer som gnäller och tjafsar är att svara en gång och sedan låta det bero. Ger man dom för mycket "space" så blir det bara värre...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju ett öppet forum där alla kan vara anonyma.

Det är alltid enklare att vara lite småspydig mot andra när man sitter vid ett tangentbord.

Sedan får man räkna med att det alltid finns de som tycker att det är roligt att provocera enbart i syfte för att få till en debatt. Ju fler pajer som viner i luften ju bättre. Julfrid existerar inte heller vilket du säkert redan lagt märke till.

Som deltagare på ett forum får man vara beredd på sådant och inte ha för ömma tår. Vill man reagera mot någonting så hjälper det inte att använda sig av något, inte ens användandet av versaler fungerar. Det enda som hjälper för någon med ömma tår är att använda sig av stålhättor och sedan lära sig att ignorera de inlägg man inte tycker tillför debatten något.

Link to comment
Dela på andra sajter

aldrig stavas aldrig med två L

alltid stavas alltid med två L

Sorry Forden - kunde inte låta bli

Skål och God Jul drinks.gif

dandy

Link to comment
Dela på andra sajter

aldrig stavas aldrig med två L

alltid stavas alltid med två L

Sorry Forden - kunde inte låta bli

Skål och God Jul drinks.gif

dandy

Väldigt konstruktivt :whistle: Tror du att det fick den effekt det var avsett för eller tvärtemot?

Håller med dig Forden för jag la upp en massa bilder som jag tagit bort.

Men när det kom personliga påhopp på mig och min fru och några medlemmar la ut min adress för allmän beskådan fick det vara nog.

Att komma bort helt från medlemmar som inte kan bete sig är nog svårt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Det gick av bara farten när jag skrev, jag stammmade helt enkelt

Denna tråd är till för att tilllllrättavisa å gnälla på folk

Så passa på nu era sura jävlar å gnäll

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Väldigt konstruktivt whistle.gif Tror du att det fick den effekt det var avsett för eller tvärtemot?

Håller med dig Forden för jag la upp en massa bilder som jag tagit bort.

Men när det kom personliga påhopp på mig och min fru och några medlemmar la ut min adress för allmän beskådan fick det vara nog.

Att komma bort helt från medlemmar som inte kan bete sig är nog svårt.

Dom som kommer med personliga påhopp ska bannas, ska man vara med i ett forum så borde det finnas nån form av regel, tex personnummer så man inte kan bli medlem igen som reggas hos en moderator eller nått dyligt

Eller att man blir anmäld 5 ggr så åker man ut helt enkelt.

Familjepåhopp är det värsta som finns

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Dom som kommer med personliga påhopp ska bannas, ska man vara med i ett forum så borde det finnas nån form av regel, tex personnummer så man inte kan bli medlem igen som reggas hos en moderator eller nått dyligt

Eller att man blir anmäld 5 ggr så åker man ut helt enkelt.

Familjepåhopp är det värsta som finns

Den som kom med påhoppen blev bannad men chansen att han kommer tillbaks är stor.

För tekniken dom använder för att se vem som reggat sig går att komma runt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom som kommer med personliga påhopp ska bannas, ska man vara med i ett forum så borde det finnas nån form av regel, tex personnummer så man inte kan bli medlem igen som reggas hos en moderator eller nått dyligt

Eller att man blir anmäld 5 ggr så åker man ut helt enkelt.

Är det ditt forum nu eller?

Om du tycker om att bestämma kan du väl starta ett eget forum istället för att komma här som ny och försöka styra och ställa!

Tycker du det är för tufft här så får du väl torka tårarna och gå vidare och hitta ett forum där man skickar hjärtan och blommor varje gång någon skrivit nåt sött!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som kom med påhoppen blev bannad men chansen att han kommer tillbaks är stor.

För tekniken dom använder för att se vem som reggat sig går att komma runt.

Om det var slaskhasen (eller vad han hette) så var väl inte det nån anledning för att bli bannad (om det nu vara han)?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det ditt forum nu eller?

Om du tycker om att bestämma kan du väl starta ett eget forum istället för att komma här som ny och försöka styra och ställa!

Tycker du det är för tufft här så får du väl torka tårarna och gå vidare och hitta ett forum där man skickar hjärtan och blommor varje gång någon skrivit nåt sött!

Tycker du verkligen att din ton är konstruktiv när det ÄR ett problem med medlemmar som går över gränsen.

Att komma med åsikter och förslag är ett bra initiativ för att förbättra forumet.

Om det var slaskhasen (eller vad han hette) så var väl inte det nån anledning för att bli bannad (om det nu vara han)?

Nä det var inte han utan en annan fd medlem.

Tydligen så var inte du verksam på forumet när det hände får i så fall hade du vetat vem det gällde.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker du verkligen att din ton är konstruktiv när det ÄR ett problem med medlemmar som går över gränsen.

Att komma med åsikter och förslag är ett bra initiativ för att förbättra forumet.

Min ton har inget med saken att göra!

Forden är inte moderater, admin etc.. utan han är gäst på forumet och om han inte gillar vad som skrivs får han antingen meddela en moderater om hur han tycker eller välja ett forum som passar honom bättre!

Sen Lappen så brukar du vara en av de största bråkstakarna på MPR och nu när de som du brukar käfta med inte varit inloggade på en tid så behöver du inte välja mig som din nya fiende (var lugn de kommer nog tillbaks)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det ditt forum nu eller?

Om du tycker om att bestämma kan du väl starta ett eget forum istället för att komma här som ny och försöka styra och ställa!

Tycker du det är för tufft här så får du väl torka tårarna och gå vidare och hitta ett forum där man skickar hjärtan och blommor varje gång någon skrivit nåt sött!

Du borde dansa ned några snäpp. Finns ingen anledning att vara otrevlig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Otrevlig?

Läs om!

Behövs inte. Jag har läst nog för att göra min bedömning. Därmed inte alls sagt att du är överlag otrevlig på något sätt, men den ton du använder nu är inte direkt vänlig. Bara min känsla och åsikt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min ton har inget med saken att göra!

Forden är inte moderater, admin etc.. utan han är gäst på forumet och om han inte gillar vad som skrivs får han antingen meddela en moderater om hur han tycker eller välja ett forum som passar honom bättre!

Sen Lappen så brukar du vara en av de största bråkstakarna på MPR och nu när de som du brukar käfta med inte varit inloggade på en tid så behöver du inte välja mig som din nya fiende (var lugn de kommer nog tillbaks)!

Jo din ton har allt med det här att göra för det är typ den som skapar den stämning som är på forumet.

Forden kommer med förslag på vad som borde göras åt dom som kommer med påhopp.

Bra förslag men som tydligen inte faller dig i smaken...man kan fråga sig varför.

Kanske för att du skulle hänga löst till om dom applicerades på dig.

Att jag är en bråkmakare får stå för dig och jag har inte valt dig till fiende.

Link to comment
Dela på andra sajter

Otrevlig är väl bara förnamnet..

/biker

HaHa!

Biker o så mesig!

Otrevlig för att jag tycker att han kan starta ett eget forum om han vill bestämma eller otrevlig för att jag tycker han skall torka tårarna och välja ett forum som passar honom bättre??

Link to comment
Dela på andra sajter

Behövs inte. Jag har läst nog för att göra min bedömning. Därmed inte alls sagt att du är överlag otrevlig på något sätt, men den ton du använder nu är inte direkt vänlig. Bara min känsla och åsikt.

OK!

Om du tycker så, fritt att tolka saker och ting som man vill :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo din ton har allt med det här att göra för det är typ den som skapar den stämning som är på forumet.

Forden kommer med förslag på vad som borde göras åt dom som kommer med påhopp.

Bra förslag men som tydligen inte faller dig i smaken...man kan fråga sig varför.

Kanske för att du skulle hänga löst till om dom applicerades på dig.

Att jag är en bråkmakare får stå för dig och jag har inte valt dig till fiende.

Jo känd bråkmakare är du (på MPR)!

Även om jag skulle "Hänga löst" så överlever jag det, har liksom även ett annat liv utanför MPR :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

HaHa!

Biker o så mesig!

Otrevlig för att jag tycker att han kan starta ett eget forum om han vill bestämma eller otrevlig för att jag tycker han skall torka tårarna och välja ett forum som passar honom bättre??

Du fortsätter i samma stil och förstår inte varför det är flera som reagerar på att du har en otrevlig ton!!

Det är kanske du som ska välja ett annat forum om du vill vara otrevlig.

Finns två andra forum där det visst rena lekstugan så där kanske du passar bättre.

Men det skulle inte förvåna mig om att du redan är medlem där.

Om du inte förstått det är det varken du eller jag som sätter gränserna på detta forum utan fodervärdarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo känd bråkmakare är du (på MPR)!

Enligt dig men din åsikt ger jag inte mycket för.

Sen om du anser att stå för sina åsikter är att vara en bråkmakare så är jag skyldig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du fortsätter i samma stil och förstår inte varför det är flera som reagerar på att du har en otrevlig ton!!

Det är kanske du som ska välja ett annat forum om du vill vara otrevlig.

Finns två andra forum där det visst rena lekstugan så där kanske du passar bättre.

Men det skulle inte förvåna mig om att du redan är medlem där.

Om du inte förstått det är det varken du eller jag som sätter gränserna på detta forum utan fodervärdarna.

hmmm!

De flesta reagerar (hur många är de flesta)?

Det är kanske du som är dum som tycker att jag är dum ;)

Inte medlem på nåt annat Thaiforum men flera andra (har fler intressen än Thailand)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...