Jump to content
IGNORERAD

Russian Orthodox Church coming to Phuket....


lars60

Recommended Posts

Lars,

Ta nu inte min fraga som kritik och bli ledsen i ogat. Jag ar bara nyfiken over varfor du, av den kopiosa mangden nyheter det dagligen dyker upp om Thailand, kanner att just denna handelse ar sa viktig att den fortjanar en egen trad. Jag kikar pa artikel men det gor mig inte mkt klokare. Det verkar lite random helt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lars,

Ta nu inte min fraga som kritik och bli ledsen i ogat. Jag ar bara nyfiken over varfor du, av den kopiosa mangden nyheter det dagligen dyker upp om Thailand, kanner att just denna handelse ar sa viktig att den fortjanar en egen trad. Jag kikar pa artikel men det gor mig inte mkt klokare. Det verkar lite random helt enkelt.

Wille

Precis vad jag väntade mig när jag skrev tråden..om jag inte minns fel

har du gjort motsvarand tidigare..."up to you".

Iofs ingen kioskvältare.nyhetsvärdet får var och en bedömma.

God Jul, Wille!

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lars,

Ta nu inte min fraga som kritik och bli ledsen i ogat. Jag ar bara nyfiken over varfor du, av den kopiosa mangden nyheter det dagligen dyker upp om Thailand, kanner att just denna handelse ar sa viktig att den fortjanar en egen trad. Jag kikar pa artikel men det gor mig inte mkt klokare. Det verkar lite random helt enkelt.

På det sätt som du har utformat din fråga - med kommentar, så uppfattar iaf jag det som kritik mot Lars inlägg.

Jag vet ju inte vad som är Lars´motiv bakom länkningen här på MPR, men jag kan tänka mej att det handlar om uppmärksammandet av ryssarnas utbredning och etablering i Thailand och då med tanke på hur de flesta här på forumet ser på ryssar.

Inte alls konstigt att Lars har reagerat på detta.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

På det sätt som du har utformat din fråga - med kommentar, så uppfattar iaf jag det som kritik mot Lars inlägg.

Jag vet ju inte vad som är Lars´motiv bakom länkningen här på MPR, men jag kan tänka mej att det handlar om uppmärksammandet av ryssarnas utbredning och etablering i Thailand och då med tanke på hur de flesta här på forumet ser på ryssar.

Inte alls konstigt att Lars har reagerat på detta.

Bra Jive...ungefär så tänkte jag! :great:

God Jul Jive!

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för att jag är speciellt förtjust i ryssar, men nog är de att föredra framför MENA-folket som brer ut sig här i vårt eget land.

Link to comment
Dela på andra sajter

På det sätt som du har utformat din fråga - med kommentar, så uppfattar iaf jag det som kritik mot Lars inlägg.

Jag vet ju inte vad som är Lars´motiv bakom länkningen här på MPR, men jag kan tänka mej att det handlar om uppmärksammandet av ryssarnas utbredning och etablering i Thailand och då med tanke på hur de flesta här på forumet ser på ryssar.

Inte alls konstigt att Lars har reagerat på detta.

Ja, det var nog lite naivt att tro att genom att skriva "ta nu inte detta som kritik" att folk inte skulle uppfatta fragan som kritisk.

Jag har for vana att fraga om det mesta. Istallet for att gissa sig till och chansa pa vad nagon menar sa kan man ju soka ett fortydligande. Om inte annat sa lar man sig nagot nytt eller far se en sak fran ett nytt perspektiv. Det behover inte betyda att man tycker annorlunda osv.

I vissa kretsar ar tydligen all form av ifragasattande negativt - men det verkar ocksa vara en generationsfraga :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det var nog lite naivt att tro att genom att skriva "ta nu inte detta som kritik" att folk inte skulle uppfatta fragan som kritisk.

Jag har for vana att fraga om det mesta. Istallet for att gissa sig till och chansa pa vad nagon menar sa kan man ju soka ett fortydligande. Om inte annat sa lar man sig nagot nytt eller far se en sak fran ett nytt perspektiv. Det behover inte betyda att man tycker annorlunda osv.

I vissa kretsar ar tydlig all form av ifragasattande negativt - men det verkar ocksa vara en generationsfraga :na:

:D:D:D

Så, så så - jag försökte bara hjälpa dej med förstå hur vi gammelgubbar tänker.

Vi har ju framtiden bakom oss och måste också förlita oss till att vår ihopsparade pengapåse skall räcka några år till, men med de nyrika ryssarnas framfart så kan det bli tufft.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt som händer i Thailand är ju bara roligt att få veta för oss Thaiälskare

Det finns mycket NEGATIVA personer som inte har så roligt om dagarna, men sen finns det positva personer som lever lyckligt

jap.gif den positiva Khun Karla jap.gif

Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid

Link to comment
Dela på andra sajter

den där Boris Yeltsin ställde till med mycket jäkelskap

Ja kanske det. men jag är övertygad om att det finns åtskilliga som ställt till med med betydligt värre jäkelskap här på vår planet. whistle.gif

God fortsättning på julen...

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

En RSS läsare på sidan? Kanske något för maipenrai.se att införa så kommer Thailändska nyheterna då de kommer... sen kan man diskutera saken i forumet om den önskan finns. Kanske?

// Falken

| Divejobsonline.com |

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...