Jump to content
IGNORERAD

Maipenrai Open 2010 i Pattaya


Surin P3

Recommended Posts

Nu är det klart.

Fredagen den 15 Januari 2010 kl. 12.05 slås den första bollen ut för det första MPR Open någonsin. :clapping:

Pris för att deltaga: 2.000 Baht

I detta ingår:

  • Transport till Phoenix Golf and Country Club från Pattaya (exakt ställe meddelas senare)
  • Green fee
  • Caddie fee
  • BBQ The Pool med valfri öl till maten

Anmälan till att vara med på det första MPR Open görs i denna tråd.

Anmäl er snarast möjligt...!!!

mpropenpattaya.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    8

  • John Khonken

    4

  • ban_kog_wat

    3

  • måne

    2

Mest aktiva i denna tråd

Jag vill gärna att ni anmäler er här så jag får en bra överblick över vilka som kommer att deltaga...

Tack på förhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Surin

jag skulle gärna vara med . Men hur länge kan jag vänta att anmäla mig. Varför jag inte kan anmäla mig nu är att vi ska fixa alla papper åt frugan inför resan till sverige. Vi kommer att börja redan den 4 jan. Vi måste sedan upp till udonthani och sedan tillbaka. Jag har inte en susning hur lång tid det tar. Men självklart ska jag göra allt för att ställa upp. Hoppas på förståelse. Jag vill väldigt gärna ställa upp.

MV

John K

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag anmäler mig när jag vet hur lång tid vi måste stanna i udonthani. Vi ska fixa pass åt frugan och chipen . Jag vet inte hur lång tid det tar. Sedan tillbaka till Bangkok för ytterliggare pappersexercis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om ni av någon anledning skulle skjuta på tävlingen till den 16-feb så är jag med! Då kommer jag till TheTownOfFreedom som jag brukar kalla Pattaya!!

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den första tävlingen hålls i Pattis den 15. Jan.

Och sedan har vi MPR Opens ca var tredje månad. I olika delar av Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Betala 2000b för att förmodligen inte vinna 2500b ... låter sunt tycker jag! haha :crazy:

Ja, tyvärr så gick Phoenix inte med på att vi skulle få spela gratis på deras bana. Då hade det varit billigare.

Men nu med ett pris på normalt 2.500 per runda för icke-medlemmar, tycker jag 2.000 Baht för allt som ingår är ganska bra ändå.

Vill också påpeka att prispengarna kommer ifrån P3's egen ficka. Inte från anmälningsavgiften.

Link to comment
Dela på andra sajter

P3,det är väl inte mina ölsponsorpengar hoppas jag :crazy: Lycka till på the open.Mvh Måne

Absolut inte! De är slut för länge sedan...:drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Surin Problemen hoppar sig. Men ge upp aldrig. Vi maste var i Udon den 14 jan. Vi ska till Doktorn da.Mycket viktigt enligt frugan. . Jag ska forska vidare om det finns chans att aka direkt efter doktorn. Sa jag i sa fall kommer ner pa kvallen den 14. Aterkommer.

Link to comment
Dela på andra sajter

som det ser ut just nu så sätteer min ohälsa käppar i hjulet, återkommer senare.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vi sett något datum för MPR Open 2.

Bra att veta för resplanerna. ??

Ban

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

MPR Open den 15. Januari INSTÄLLT.

Vi kallar intresset för "svalt" för denna "första" (fast ändå inte, då) MPR Open.

Det blir för de som är intresserade ändå spel, fast då i Scandalics regi på Kaow Keow.

Klicka på http://scandalic.nu/kontakt.asp för att ta kontakt med Scandalic ang. denna golfrunda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Surin

Bra for mig. hade inte hunnit anda. Kommer ner pa fredag eftermiddag. spelar anda med scandalic

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 6 månader senare...

Hej Holmberg,

Den första MPR-OPEN gick av stapeln på Poenix i Pattis 8 mars,kan bli en i december i Thailand om intresse finns.Det skulle bli en Sverige-OPEN oxo,men verkar inte bli någon och tiden rinner ut snart för golf i Sverige med planering och så,om ingen fixar det nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...