Jump to content
IGNORERAD

Herr Farangs besök på BEC school i Naklua?


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Nu har det snart gått ett par veckor sedan farang lovade att besöka BEC school för att fråga ägarinnan ifall det arbetade någon svensk man där mellan 2001-2003.

Ännu har vi inte sett någon rapport från det besöket.

Nu finns det ju dessutom bilder inlagda både på skolan och på BTT så det borde ju inte vara några problem att ta med sig bilden och fråga.

Så är ju den saken ur världen och beviset på att jag befunnit mig i Thailand finns ju då.

Nu vet jag inte om farang fortfarande är kvar i Pattaya,

men oavsett så litar jag på att herr Clion åtminstone kommer till skott så småningom.

Förstår att marken börjar brännas under farangs fötter nu.

När sedan alla mina passstämplar från mina Thailandsresor genom åren och avvisningsbeslutet inom några få dagar kommer att läggas in i nya trådar,

så kommer farang att tappa ansiktet totalt.

Då hoppas jag en offentlig och denna gång ärlig ursäkt kommer fram.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu har det snart gått ett par veckor sedan farang lovade att besöka BEC school för att fråga ägarinnan ifall det arbetade någon svensk man där mellan 2001-2003.

Ännu har vi inte sett någon rapport från det besöket.

Nu finns det ju dessutom bilder inlagda både på skolan och på BTT så det borde ju inte vara några problem att ta med sig bilden och fråga.

Så är ju den saken ur världen och beviset på att jag befunnit mig i Thailand finns ju då.

Nu vet jag inte om farang fortfarande är kvar i Pattaya,

men oavsett så litar jag på att herr Clion åtminstone kommer till skott så småningom.

Förstår att marken börjar brännas under farangs fötter nu.

När sedan alla mina passstämplar från mina Thailandsresor genom åren och avvisningsbeslutet inom några få dagar kommer att läggas in i nya trådar,

så kommer farang att tappa ansiktet totalt.

Då hoppas jag en offentlig och denna gång ärlig ursäkt kommer fram.

BTT

ok peter nu har jag en hyrbil å kan röra mig i området ska ta en tripp upp till naklua tjejen du fotade var finns hon nu då

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore bättre om Herr BarToiletTourist samlade sina obegripliga "bevis" på en (1) tråd istället för att skriva ner ett helt forum med sådant som uppenbart är manipulerat skräp utan någort som helst bevisvärde mer än att han inte fattar ett dugg om hur situationen uppstått.

Borde väl vara alla uppenbart att det handlar lite om gäckdriveri, alla utom Bäste Bror.

Kom igen nu BTT, lite mer kikaraktigt som vi förväntar oss av Dig, det här är ju inget som genererar skrivklåda hor Dina opponenter.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fascinerande att det kan vara värt att bränna ens en halvtimma av en Thailandsresa på att bevisa/motbevisa nåt så här löjligt.

Farang verkar tycka liknande, han anser nog att det är roligare att smådjävlas med BTT, och sen fortsätta sin semester :clapping:

BTT njuter av uppmärksamheten, och drar ut på sin kommande(?)"seger", genom att inte lägga ett enda vettigt bevis på bordet, bara en massa indicier.

Jag följer med ett sjukligt intresse, bara för att jag inte har nåt vettigt för mig just nu :whistle: .

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Clion!!

Förra gången jag pratade med henne så arbetade hon på LC school på soi 6, dvs den skola hon är fottad vid.

Om hon fortfarande jobbar där har jag ingen aning om men ta med bilden o fråga mister Kitapong ägaren ifall han vet var hon finns.

Får du tag på henne så kommer hon att intyga att både hon och jag arbetade på BEC under samma period plus att vi även arbetade på LC school under en tidsperiod tillsammans.

Även MR Kitapong kommer säkert ihåg mig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Clion!!

Förra gången jag pratade med henne så arbetade hon på LC school på soi 6, dvs den skola hon är fottad vid.

Om hon fortfarande jobbar där har jag ingen aning om men ta med bilden o fråga mister Kitapong ägaren ifall han vet var hon finns.

Får du tag på henne så kommer hon att intyga att både hon och jag arbetade på BEC under samma period plus att vi även arbetade på LC school under en tidsperiod tillsammans.

Även MR Kitapong kommer säkert ihåg mig.

BTT

Va?

Va inte den nerlagt för 4 år sen?

Eller va det den som flyttat för 3 år sen?

Eller hade dom bytt namn o ägare för 2 år sen?

Eller finns den/fanns den i sagolandet vid 7/11?

Nä, nu va jag elak, egentligen tror jag på Dig, men Dina s.k. bevis är rent ut sagt bedrövliga.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Va?

Va inte den nerlagt för 4 år sen?

Eller va det den som flyttat för 3 år sen?

Eller hade dom bytt namn o ägare för 2 år sen?

Eller finns den/fanns den i sagolandet vid 7/11?

Nä, nu va jag elak, egentligen tror jag på Dig, men Dina s.k. bevis är rent ut sagt bedrövliga.

Baa

5555 elak 5555 :blink: direkt på morgonen :angry: golfrunda snart eller :preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår att marken börjar brännas under farangs fötter nu.

.cut

Då hoppas jag en offentlig och denna gång ärlig ursäkt kommer fram.

Halloj BTT, sitter ute hos Maitan just nu.

Läste precis clions svar i din bildbevistråd.

Ursäkten från mig ser allt mer avlägsen ut?

Du lurade mig en gång att stanna hemma en helg.

Fool me once, shame on you

Fool me twice, shame on me

Blir inget besök i Naklua för min del kan jag säga nu.

pözz

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fool me three times,.? :unsure:

Så lätt ger du väl inte upp Farang nu när du är brodern på spåren.

Passa på och gör en bildtråd om allt i hop vettja. Kan nog bli underhållande :yes:

Eller varför inte en tv-serie? :D

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...