Jump to content
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

24h
IGNORERAD

747 inrikes med Thaiair.

Mr Ning Ning

Recommended Posts

Har åkt 747 från Chiang Mai till Bangkok några gånger. Är detta vanligt? Båda gångerna va de ganska lite folk på planen. De måste bli mycket dyrt att använda en så stor maskin för den korta flygningen.

Veteran

Dela på andra sajter

Jag har flugit från Bangkok till Pitsanaluk med ett stort plan. Planet var bara halvfullt. det går ju snabbast men nu förtiden så åker vi Taxi till Uttaradit från Bangkok, det tar bara en 7-8 timmar yes.gif

Ha det bäst

Khun Karla (Lasse)

Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid

Dela på andra sajter

Jag tror att det är en specialversion av 747:an som är avsedd för korta flygningar som dom använder det är ju bra om det finns tillräckligt med passagerare på sträckorna som precis som allt annat flyg.

Jag har flugit inrikes med med Thai,i en airbus A300 och dom är ju inte direkt små :yes:

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Jag tror att det är en specialversion av 747:an som är avsedd för korta flygningar som dom använder det är ju bra om det finns tillräckligt med passagerare på sträckorna som precis som allt annat flyg.

Jag har flugit inrikes med med Thai,i en airbus A300 och dom är ju inte direkt små :yes:

Det är dom vanliga 747-orna som även körs inrikes + lite här o där inom Asien i glappet mellan morgonankomsten från Europa tills på natten när dom skall iväg till Europa igen.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Som jag trodde då! Jag tyckte nämligen de va samma plan jag flög hem till Arlanda med sist som de jag flög ner med från Chiang mai, men jag är inte säker på de. Dom är ju lika.

Veteran

Dela på andra sajter

Hej Mr Ning Ning,

Ja, alla gånger jag åkt BKK-CNX eller vice versa har det varit med dessa stora plan. Beläggningen beräknar jag till minst 90% och många gånger helt fullsatt, men då har jag oftast åkt morgon eller kväll. En del säger att det inte är så många som åker mitt på dan.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...