Jump to content
IGNORERAD

Vad jobbar era fruars/flickvänners syskon/bröder med ?


S m i l e 1

Recommended Posts

Min Sambo är Revisor, men har även jobbat på 5* hotell med massage med bl.a. ekonomi, det var på den tiden jag träffade henne, hon har även senare jobbat på en dykfirma, fast hon inte äns kan simma.

 

Hennes bror jobbar som ingenjör på någon bilindustri. Systrarna jobbar som läkarsekreterare, massage, bonde, restaurang. Vad jobbar er frus / flickväns syskon med ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • LTD

    6

  • frogfish

    4

  • biker

    2

  • SatanG

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inte syskon, manlig kusin tror jag. Han är arbetslös byggarbetare, bor hos oss, får köra min pick-up och jag sänder pengar för uppehäll. Vet inte varför de inte lagar CCTV camera??? 55555 tro vem vill

Ändrades av Amigo
typo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bror 1: bonde

Bror 2: frisör och bonde

Syster 1: liten affär

Syster 2: Bonde

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Bror1 bonde ex svetsare @ israel

Bror2 lotteriförsäljare/bonde @ svetsare@ khadaffi

(Fick inte fortsätta för svetsare i den bussiness stoppar bara x antal år...

Och khaddafiregimen fick ett abrubt stopp men alltmänt omtyckt av alla förutom araberna och vissa högermän i USA...

 

Syster1 bonde

Syster2 bonde

Syster 3 bonde/lotteriförsäljare

 

Never forget: Robots will kill you.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lillebrorsan för tillfället något inom produktion i Rayong, lyckats behålla jobbet nu i flera månader, vilket är strongt med tanke på hur det brukar bli. Antagligen en positiv coronaeffekt :-)

Storebrorsan bonde/alltiallo i Ubon.

 

/ SatanG

 

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment