Jump to content
IGNORERAD

Porträttet av våran btt

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Fick ju ett foto tidigare i år på våran broder.har nu fått ett anat foto.så jag är nu säker på att brodern inte e ett troll

han heter peter och hans avatar föreställer generalen robert lee i amerikanska inbördeskriget.det blir inte lika roligt nu

när vi vet hur han ser ut (man har ju skapat sig en bild (liknande avataren)av brodern.men den häxjakt som har föregått.så

har nog peter tillslut tröttnat och gått med på å visa sig.men peter fortsätt med dina innlägg dom är underbara :preved:

ps har fått tillåtelse av peter å lägga ut fotot på broder tuk tuk,från roobin hood

post-3713-126097471551_thumb.jpg

post-3713-126097471551_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Skont moderna solbrillor General Lee har pa Avataren. Tror for ovrigt Herr Phoenix inte skulle gilla liknelsen.

Dela på andra sajter

Gillar Avataren som BTT har.. men inte är det då någon nord/syd soldat inte ..

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

jag tyckte mer det såg ut som Clark Olofsson i sina bästa dar.

Då får man ju helt andra assosiationer till vår käre BTT.

Stickan

Inte för dum för att förstå!

Dela på andra sajter

Fick ju ett foto tidigare i år på våran broder.har nu fått ett anat foto.så jag är nu säker på att brodern inte e ett troll

han heter peter och hans avatar föreställer generalen robert lee i amerikanska inbördeskriget.det blir inte lika roligt nu

när vi vet hur han ser ut (man har ju skapat sig en bild (liknande avataren)av brodern.men den häxjakt som har föregått.så

har nog peter tillslut tröttnat och gått med på å visa sig.men peter fortsätt med dina innlägg dom är underbara :preved:

ps har fått tillåtelse av peter å lägga ut fotot på broder tuk tuk,från roobin hood

Ps blandade i hop robert lee med avataren det var i eposten han använde namnet :bag:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Tycker avataren påminner om en lätt påtänd Ringo Starr, men fotot om en general i inbördeskriget, men jag har haft fel förr.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

För att kommentera min avatar så föreställer den mycket riktigt en viss herr Phoenix, som bland annat spelade kejsare i Gladiator.

Men jag la in bilden eftersom den så utsökt påminner om en tysk bargubbe.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

För att kommentera min avatar så föreställer den mycket riktigt en viss herr Phoenix, som bland annat spelade kejsare i Gladiator.

Men jag la in bilden eftersom den så utsökt påminner om en tysk bargubbe.

BTT

Ha Ha ja du BTT du är ju en rätt rolig figur vi får väl träffas nån gång vid

toalettbordet och dra en Chang!!!

PS: Glöm ej kikarn :crazy:

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...