Jump to content
IGNORERAD

Udon Thani -Sisaket


Guest jlh66

Recommended Posts

Hej,tänkte kolla med nån om det finns nått bra sått o komma från udon till sisaket utan o flyga? buss eller tåg är det som gäller.

mvh jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

Det fick bli flyg ner dit ändå. Men nu har jag en till fråga som gäller området kring Sisaket. Dit jag ska heter Kantharalak,så undrar jag om nån känner till något hotell där? Behöver absolut inte vara lyxhotell,prisklass runt 500b och rent och fräscht är huvudsaken.om det nu finns såna där?hehe Jag har googlat men hittar nästan ingenting i hotellväg. Så om nån vet så är jag tacksam för svar.Mvh Jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Tänkte bara tillägga här om nån ska besöka Kantharalak och behöver ett hotell så ta inte in på Palace Hotel i centrum.Stället är skitit,dom slarvar med städningen och sen är hon som äger stället en sån som tror att hon kan mjölka folk på pengar bara för att man är farang.Hon skulle ha sjukt mycket betalt för allt typ tvätt,taxi mm. Nej tröttna på stället och ägarinnan framför allt,så jag checkade ut och hittade bara några hundra meter därifrån SB-hotel(ligger mitt emot Post Office )som va ett mycket trevligt ställe att bo på,rent o fräscht och mycket trevlig personal.Men språket kan vara lite problem så man bör nog kunna lite thai eller ha nån med som kan.Kantharalak är ju inte direkt nån turist stad så väldigt få pratar engelska där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...