Jump to content
IGNORERAD

Grattis Admin....

dandy

Recommended Posts

Ingen aning vem men grattis från mig oxå :drinks: Mvh Måne

va inte du kompis med kim ps kolla i kalendern på födelsedagar :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Ja, grattis Kim på födelsedagen!

Fast födelseåret i profilen tror jag inte riktigt på ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

När man uppnått en så gammal och vis ålder som jag har gjort så har man i regel slutat fira sina födelsedagar för länge sen, som jag. Men tack i alla fall. great.gif

Blir kanske en whiskyskätt i morgonkaffet dagen till ära trots allt. En något större än den normala dvs ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Grattis från clion ps skulle vilja se minen på måne när han öppnar mpr 555555 :drinks:

för ni har väll suttit å ölat vid bordet i dec några ggr

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Jadu clion,vid det bordet har det inmundigats både det ena och det andra :whistle: Och att Kimpa fyllde år hade jag ingen aning om.Men ett stort GRATTIS från oss i Pennybridge :drinks: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...