Jump to content
IGNORERAD

Botemedel för flintskallighet upptäckt i Thailand


ArneMorales

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Kollade nyss förs skojs skull på internetbanken och jag hade klippt mig 8 gångar under 2020 á 230 kr. Om jag ska spara dessa pengar till Thailandsresor så blir det nog att till att vänta 4-5 :år eller nått bara för att få ihop till flygbiljetten. Nä jag kan nog unna mig att gå till frisören 8 gånger om året i försättningen också. 🙃

I mina hemtrakter tar frisörerna lika mycket för att klippa en man som kvinna. Vanligtvis 400 kr/gång. I Göteborg går min svärson till ett ställe som tar 150 kr. Undrar just hur mycket moms och andra skatter som den frisören betalar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • rolba

    5

  • born41

    4

  • ArneMorales

    4

  • Scandinaviancorner

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2021-02-05 at 21:58, skrev evert 1:

Jag saknar tufsen lika lite som frugan saknar luddet på min skalle.

 

Jag tycker det är osexigt om en kvinna saknar "tufsen"

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev born41:

Jag tycker det är osexigt om en kvinna saknar "tufsen"

Ja den typen av flint är väldigt avtändande. Har dock aldrig råkat ut för detta i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev born41:

I mina hemtrakter tar frisörerna lika mycket för att klippa en man som kvinna. Vanligtvis 400 kr/gång. I Göteborg går min svärson till ett ställe som tar 150 kr. Undrar just hur mycket moms och andra skatter som den frisören betalar.

På klippoteket I Högdalen tar de i alla fall 230kr när jag klipper mig. Jag kan säkert hitta mängder av hippa salongers som tar 1500kr i Stockholmsområdet men det är inget för mig. Klippoteket funkar kanon.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag är hemma i Rawai brukar jag ta en rundrakning, ansikte och huvud, varannan måndag. Brukar gå på hundra Baht. Nu efter ca 10 månader i Sverige när jag (miss)skött friseringen själv så har jag väl tjänat in ungefär en fotvandring till brevlådan.🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev born41:

I mina hemtrakter tar frisörerna lika mycket för att klippa en man som kvinna. Vanligtvis 400 kr/gång. I Göteborg går min svärson till ett ställe som tar 150 kr. Undrar just hur mycket moms och andra skatter som den frisören betalar.

Du menar undanhåller 😀🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-02-07 at 13:52, skrev born41:

I mina hemtrakter tar frisörerna lika mycket för att klippa en man som kvinna. Vanligtvis 400 kr/gång. I Göteborg går min svärson till ett ställe som tar 150 kr. Undrar just hur mycket moms och andra skatter som den frisören betalar.

Jag har klippt mej på Kvibergs marknad några gånger, tror de tog 80 Kr, fast min vanliga frisör är bra och tar 200, hon har haft sin salong i säkert 20 år här i Partille och jag har faktiskt fått kvitto, ett par gånger!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...