Jump to content
IGNORERAD

Skytrain till subban


John Khonken

Recommended Posts

Har jag helt missförstått eller har skytrain börjat trafikera flygplatsen från Bangkok. I så fall tips på hemsida skulle vara bra

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

tror inte den går ännu såg öde ut den 6 i alla fall

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Hej hur många trådar ska vi ha om denna tåglinje?

det kunde ju vara bra om det gick att klistra en tråd om detta någon stans tills den går i gång.

Det är ju ett intressant ämne .

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag som pga av rubriken trodde att tråden skulle handla om Khonkens bättre hälft!

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Vi får nog vänta ett tag till.

Detta finns att läsa nu och skrevs den 4/3 2010 på Suvarnabhumi Airport hemsida: http://www.airportsuvarnabhumi.com

The State Railway of Thailand is delaying the opening of its Suvarnabhumi Airport Rail Link after it found the developer Siemens would be unable to finish the railway on time.

SRT governor Yutthana Thapcharoen yesterday said his agency had planned to start commercial services between inner Bangkok and Suvarnabhumi airport next month, but Siemens was not ready to hand over the system.

Mr Yutthana said Siemens had not installed all 70 surveillance cameras required along the railway. Radio communications do not cover the link’s tunnel at the airport and the power supply for the railway was not yet stable. The installation of the cameras should be finished next week, and Siemens would then turn its attention to the radio communications and put in place a back-up power supply. “The power supply is a big problem,” Mr Yuthana said. “It must pass tests. Trains will stop if the service starts and encounters a blackout.”

Mr Yutthana said there were also other smaller problems. He had ordered staff to report any problems so he could alert the SRT board, which would then find ways to solve them. Mr Yuthana said it would take three more months to test the 28km, 26 billion baht system after Siemens handed it over to the SRT. The agency will seek compensation from the German company for the delays, Mr Yutthana said.

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...