Jump to content
IGNORERAD

BTT's bild bevis tråd

broder tuk tuk
 Dela

Recommended Posts

Här kommer ett första bevis på att jag jobbat som lärare på språkskolorna i Pattaya.

Tjejen på bilden är en av mina kvinnliga lärarvänner

post-3332-126070921324_thumb.jpg

post-3332-126070921324_thumb.jpg

Soi 7

Dela på andra sajter

• Svar 536
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• broder tuk tuk

85

• Avregistrerad clion

76

• Farang

50

• Baa

24

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Å ena sidan har jag inte riktigt förstått varför så många här verkar misstro dig och att du skulle ha varit i Thailand.

Å andra sidan förstår jag iofs inte heller på vilket sätt denna bild skulle kunna anses utgöra bevis i frågan?

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Dela på andra sajter

TujTuj!!

Eftersom jag själv finns med på bilden plus en kvinnlig lärarinna plus en språkskola så är det väl ganska klara bevis på att jag arbetat vid en språkskola i Pattaya och därmed också varit i Thailand.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Jag (måste jag pinsamt meddela) har bilder på mig själv, en barflicka OCH en bar i Pattaya.

Har jag då bevisligen jobbat i en bar?

Dela på andra sajter

Allt jag ser är en suddig spegelbild av en kropp och en kamera där ett ansikte borde vara. Det hade ju underlättat för oss andra att avgöra huruvida det är du eller ej om vi visste hur du ser ut till att börja med. Men säger du att det är du på bilden så visst. :great:

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Dela på andra sajter

TujTuj!!

Eftersom jag själv finns med på bilden plus en kvinnlig lärarinna plus en språkskola så är det väl ganska klara bevis på att jag arbetat vid en språkskola i Pattaya och därmed också varit i Thailand.

BTT

Inget illa menat, men vart är bevisen? Vilken turist som helst kan ju gå in i en butik och ta foto på en lärarinna. Sedan kan man dra det ännu större om man vet något om Photoshop och fotomontage...men det behöver vi inte gå in på här. Tyvärr så ser jag inget bevis alls, varken att det där är du, eller att du jobbat som lärare där. Jag har heller inte betvivlat dig eller något utan skriver bara utifrån vad jag ser från fotot att bedöma.

Dela på andra sajter

BTT jag betvivlar inte för en sekund att du varit i Pattaya men du borde väl haft några svennar du umgicks med

så fram med lite namn nu

Dela på andra sajter

Först tyckte jag att den vita fläcken var en blix, men sen såg man att bilden är scannad.

Men personligen skulle jag nog inte se en bild kunna bevisa det som sägs att den ska bevisa, bilden skulle lika gärna kunna kommit från ett grovsoprum.

Men men, lycka till!

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Så det är BTT man ser i fönstret? Reflektionen alltså?

SurinP3,

Ja, förmodligen. Det liknar i alla fall inte Woody Harrelson. Bara min reflektion på det hela. :dance1:

BTT,

Det har onekligen varit väldigt tyst från farangs sida.

Ändrades av M000234287x020023
Dela på andra sajter

Tjaaa, inte mycket till bevis, inte en 7/11 butik eller damtoa inom synhåll.

Fast jag tror på Dig i alla fall, trots avsaknad av kikare och allt. :dance1:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Jag (måste jag pinsamt meddela) har bilder på mig själv, en barflicka OCH en bar i Pattaya.

Har jag då bevisligen jobbat i en bar?

Nej det är ju inget bevis. Men jag tycker jag känner igen från en bar på Pattayaland 2, när jag av en händelse hade vägarna förbi där en dag :mdr:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Först var det ett jäkla gnäll för att BTT inte la in ett foto, men nu har han gjort det och då gnälls för han har lagt in ett foto. Hur tusan ska han göra för att bli trodd. Jag tror dig BTT och det blir ännu ett plus

Dela på andra sajter

Först var det ett jäkla gnäll för att BTT inte la in ett foto, men nu har han gjort det och då gnälls för han har lagt in ett foto. Hur tusan ska han göra för att bli trodd. Jag tror dig BTT och det blir ännu ett plus

Jag har inte en susning vad för diskussion som förts tidigare och varför det är så oerhört viktigt att behöva komma med bildbevis eller att ens behöva bli trodd.

Men seriöst...hur skulle du tolka det foto du ser? Att det är en kille som jobbar som lärare? Av fotot som visas kan man inte tolka något annat än att en kille tar ett foto på en tjej pratande i mobil i en butik som säljer olika lärartjänster och utbildningar.

Dela på andra sajter

Exactemente Bäste Bror Tok-Tok, den bilden ger verkligen tvivlarna svar på tal.

Passar även på att infoga en bild till di forumister som betvivlat att undertecknad varit på månen.

core_lg.gif

Austronaut Arne

Dela på andra sajter

Jag har inte en susning vad för diskussion som förts tidigare och varför det är så oerhört viktigt att behöva komma med bildbevis eller att ens behöva bli trodd.

Men seriöst...hur skulle du tolka det foto du ser? Att det är en kille som jobbar som lärare? Av fotot som visas kan man inte tolka något annat än att en kille tar ett foto på en tjej pratande i mobil i en butik som säljer olika lärartjänster och utbildningar.

Jag tolkar och tror att fotot är taget av BTT, men vi ska kanske misstro alla som lägger in foton här på forumet. För det går ju att hitta mängder av foton på internt som man kan lägga in på forumet

Ändrades av stefan5300

Dela på andra sajter

Jag tolkar och tror att fotot är taget av BTT

Jag tror inte att det är taget av BTT...för det är väl BTT som står i butiken??..eller?

Hur som helst...av fotot är det omöjligt att se att han jobbat där. Seriöst.

Dela på andra sajter

Man kan tolka och hålla med och tro osv...

Men en tråd som har överskriften "farang ta dig i brasan" tyder på 100%-igt bevismaterial mot farangs påstående om att BTT aldrig varit i Thailand.

Personligen så tror jag någon måste kapat BTTs konto... :)

Dela på andra sajter

Exactemente Bäste Bror Tok-Tok, den bilden ger verkligen tvivlarna svar på tal.

Passar även på att infoga en bild till di forumister som betvivlat att undertecknad varit på månen.

core_lg.gif

Austronaut Arne

55555 arne vist känner jag igen dig :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Här kommer ett första bevis på att jag jobbat som lärare på språkskolorna i Pattaya.

Tjejen på bilden är en av mina kvinnliga lärarvänner

stefan det är ju fan inte samma som fotot som du pma de :diablo:du hade ju inte så mycke hår på bilden ?kraftigare så bättre foto önskas

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Men om några dagar kommer svaret då clirre kommer till pattis nu kan jag ju visa personalen om denna dam å herre jobbat där

Dela på andra sajter

Men om några dagar kommer svaret då clirre kommer till pattis nu kan jag ju visa personalen om denna dam å herre jobbat där

Bra Clirre, nu blir jag lugn igen, va lite orolig att Du gått vilse nere på Plazan.

Undrar om det finns nån kvar från 1700 talet då bilden togs. :whistle:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Å ena sidan har jag inte riktigt förstått varför så många här verkar misstro dig och att du skulle ha varit i Thailand.

Å andra sidan förstår jag iofs inte heller på vilket sätt denna bild skulle kunna anses utgöra bevis i frågan?

Wadii,

Kunde inte skrivet det bättre själv!

Är inte så uppdaterad i ämnet Broder Tuc Tuc, men det känns som om att den där brodern ofta får pinka i motvind!!!

:dance1:

Khun Somtam

Dela på andra sajter

Jösses gubbar. Har ni massor av överskottsenergi så ni orkar att bråka om något så totalt ointressant ??

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Va fasen, jag kan inte bry mig mindre huruvida det är Btt som är med på den där bilden eller om

han finns eller ej. Men tjejen på bilden såg trevlig ut. Vad kan en sådan donna debitera per timme?

Då avser jag så klart undervisning i det thailändska språket ;) Btt kanske råkar ha telefonnummret

till den där skolan?

”Vi vill vara bandet som, om vi flyttade in i huset bredvid ditt, skulle döda din gräsmatta” - Lemmy Kilmister      Doktorn, med finsk brytning: "Var det en inhemsk tjej eller var hon bara hemsk?"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...