Jump to content
IGNORERAD

Boende på Lamai?


L64

Recommended Posts

Söker tips på boende åt en arbetskamrat + fruga nere på Lamai, hyfsat nära stranden, gärna pool, pris ca 300 riksdaler/natt och dom åker under lågsäsong.

Någon som kan tipsa om ett boende att iaf börja med när dom kommer dit? har noll koll själv tyvärr.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Min lilla rekommendation är Villa Marina. Ligger nära huvudstråket vid beachen. Finns både hotellrum och bungar. Fin pool och restaurang med utsikt över havet också. Bodde en vecka där under sommaren 2008 i juni. Tror vi betalade runt 1000bath/natt. rolleyes.gif

post-6160-126069932311_thumb.jpg

post-6160-126069932311_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Söker tips på boende åt en arbetskamrat + fruga nere på Lamai, hyfsat nära stranden, gärna pool, pris ca 300 riksdaler/natt och dom åker under lågsäsong.

Någon som kan tipsa om ett boende att iaf börja med när dom kommer dit? har noll koll själv tyvärr.

Var några år sedan men har bott på Lamai99 några ggr det var skapliga priser på lågsäsong samt bra läge nära stranden i deras bungalower. Dom har byggut efter jag var där senast men tror att det är ganska ok priser ännu.

http://www.lamaiinn.com/lamaiinn99/

Jag brukade bo i en bungalow som lång närmast stranden är kanonläge om man vill bada samt vara lite ostörd av andra gäster.

mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tipsen! :great: ser verkligen ut att passa arbetskamraten + Fruga!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Både Marina Villa och Lamai 99 är helt okej, men jag tycker att Lamai Wanta är ett billigt klasshotel direkt vid stranden. En klass för sig. Allting är bra med det hotellet. great.gifgreat.gifgreat.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade också tankarna på Wanta eftersom jag bott i en bunge där dom sista gångerna och trivts bra.

Uppe bland dom stora husen så kryper man ju på varandra så tätt som det är, framförallt sen sista huset byggdes.

Och bungarna är tyvärr en bit över vad dom vill lägga/natt.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Kolla Am Samui Palace, riktigt schysst. Ligger mitt i centrala lamai. Rätt nytt ställe.

Ja det stället ser helt okej ut.

Ska testa det nästa gång vi åker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för tipsen, nu har dom lite att grunna på medans dom gnager på julskinkan :great:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...