Jump to content
IGNORERAD

Ny forumsdel!


L64

Recommended Posts

Det borde finnas en del på forumet som bara avhandlar frågor om forumet!

Dvs allt från bilder,chili till karma...

Är jag blind och det redan finns så ber jag så hemskt mycket om ursäkt...  :police:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hmmm!

Ingen lätt match att avgöra vilka inlägg som ska höra till forumet eller ej.

Associationer kan ju leda ganska långt ifrån huvudtemat, men ändå kopplas dit.

Ex kan ju jämförelser mellan thailändska och filippinska kvinnor göra att tråden vinklar över ibland på det fillipinska.

Ska då inlägget raderas eller flyttas?

Däremot är ju allt fylledile och pajkastningar inget som har med Thailand att göra.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Däremot är ju allt fylledile och pajkastningar inget som har med Thailand att göra.

Fylledille har en hel del med Thailand att göra.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Lysande, man kanske skulle kunna gruppera meddelanden som på något sätt hör ihop och kalla gruppen för något beskrivande, dessa olika grupperingar kan man tex kalla trådar.

Då skulle man ju kunna samla allt fyllesnack i en tråd som man tex kallar fredagsskål, förutsatt att fyllan inträffar på en fredag.

Idesprutan Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Lysande, man kanske skulle kunna gruppera meddelanden som på något sätt hör ihop och kalla gruppen för något beskrivande, dessa olika grupperingar kan man tex kalla trådar.

Då skulle man ju kunna samla allt fyllesnack i en tråd som man tex kallar fredagsskål, förutsatt att fyllan inträffar på en fredag.

Idesprutan Arne

Förr eller senare fattar även en clown. Bra.  :crazy:

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

IFK, bra att du nu äntligen förstår.

Kanske man även skulle kunna ha en tråd med namnet Lördagsskål eftersom en del forumister tydligen även krökar ner sig på Lördagen.

Förstående Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hmmm!

Ingen lätt match att avgöra vilka inlägg som ska höra till forumet eller ej.

Associationer kan ju leda ganska långt ifrån huvudtemat, men ändå kopplas dit.

Ex kan ju jämförelser mellan thailändska och filippinska kvinnor göra att tråden vinklar över ibland på det fillipinska.

Ska då inlägget raderas eller flyttas?

Däremot är ju allt fylledile och pajkastningar inget som har med Thailand att göra.

BTT

Tycker att det är skitlätt o avgöra vad som skulle höra hemma i en forumsdel som bara handlar om rent "tekniska" saker ang forumet, allt från förminskning av bilder till "jag vill ge böckling 4 minus-karma, varför kan jag inte det".

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

IFK, bra att du nu äntligen förstår.

Kanske man även skulle kunna ha en tråd med namnet Lördagsskål eftersom en del forumister tydligen även krökar ner sig på Lördagen.

Förstående Arne

Exakt det jag menade i går med att den svarta på tredje banan (inte frukten) vann.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovars, det kan nog som Bäste Bror påpekar vara klurigt att reda ut var vissa trådar skall placeras.

Ex skall denna tråden in i den nya avdelningen, som ju inte ens finns, och hade den placerats där så vore ju det väldigt konstigt eftersom då hade tråden ju inte behövts och fick nog placeras i "Fyllesnack" avdelningen.

Chili diskussioner skall placeras i Skafferiet avdelningen enligt mitt tycke.

[move]Ordningsmannen Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest 113BOM

Quote

Jovars, det kan nog som Bäste Bror påpekar vara klurigt att reda ut var vissa trådar skall placeras.

Ex skall denna tråden in i den nya avdelningen, som ju inte ens finns, och hade den placerats där så vore ju det väldigt konstigt eftersom då hade tråden ju inte behövts och fick nog placeras i "Fyllesnack" avdelningen.

Chili diskussioner skall placeras i Skafferiet avdelningen enligt mitt tycke.

[move]Ordningsmannen Arne[/move]

precis tillsammans med pytt i pannan

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...