Jump to content
IGNORERAD

Terassbar


Burken

Recommended Posts

Hej alla byggintresserade!

Håller på med ett projekt som skall vara färdig till Jul.

Blir kombinerad bar och grillplats under tak.

Här är lite bilder.

post-3370-126067661624_thumb.jpg

post-3370-126067664452_thumb.jpg

post-3370-126067666661_thumb.jpg

post-3370-126067661624_thumb.jpg

post-3370-126067664452_thumb.jpg

post-3370-126067666661_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

märkligt att man alldrig ser hängrännor som kan avleda mycket vatten.utan det skall alltid va

en "dusch" så fort man går utanför taket...+ att det ofta stänker in vid kraftigt regn :whistle:

finns det inte eller?... :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle du inte haft ett större tak så även bargästerna kan sitta i skuggan eller i skydd av regnet ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

märkligt att man alldrig ser hängrännor som kan avleda mycket vatten.utan det skall alltid va

en "dusch" så fort man går utanför taket...+ att det ofta stänker in vid kraftigt regn :whistle:

finns det inte eller?... :wai:

Jo det finns. Vi har på vårt hus överallt utom ovanför entrén. Detta p.g.a. att dom är så jäkla fula eftersom dom gjörs i galvad plåt.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hela projektet slutar p[ ca 80000 baht och de har jag i skjortfickan sa banklan behovs inte.

Jag bor har 5 manader per ar och under den tiden brukar det regna max 3 dagar sa takrannor

kanns onodigt. Inte gor det nat med lite stank for det ar byggt av betong och sten.

Vi har tva stora mangotrad som ger skugga hela dagen.

Invigning blir det pa Julafton!

Link to comment
Dela på andra sajter

Får väl se om Jag kommer o visiterar denna nyskapelse i mitten av Januari om jag får reda på var den är belägen i Cha-am

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Chrille Columbus

Hur blev det när det blev klart? eller e du inte färdig ännu? (men det såg ju nästan färdigt ut på sista bilderna)

Byta nick till nicke nyfiken :crazy: .

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det är klart bara att bestämma vad jag skall lägga på den låga muren som är bakom. Har beslutsångest. Aternativen är att sätta samma sten som baren, sandwash eller måla... Har dragit True visions satellitkabel dit. Funderar på att lägga en LCD Tv på väggen bakom baren.

post-3370-126551585076_thumb.jpg

post-3370-126551591008_thumb.jpg

post-3370-126551597994_thumb.jpg

post-3370-126551585076_thumb.jpg

post-3370-126551591008_thumb.jpg

post-3370-126551597994_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Håller med :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Burken.

Har du tänkt dej att ha barstolar från utsidan mot väggen där kylen står?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Burken där ser det mysikt ut att sitta, och ta sig några Chang :drinks: Mvh Maitan :drinks:

Jo, det är mysigt under mangoträden. Blir inga barstolar. Man sitter bekvämare och stadigare i rotting stolarna runt rundabordet.

Sen brukar jag pumpa lite hårdrock när det är fest så 18-tums basarna får jobba! :clapping:

Tur att vi inte har grannar så nära, det är bara att vrida på...

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...