Jump to content
IGNORERAD

Biljett till Sverige på Visumbesök?


Sabura

Recommended Posts

Jag har läst i detta forum under en längre stund och tycker att man får många bra tips och ideer runt resande och i stort om Thailand. Under februari månad är det tänkt att min flickvän ska komma från Thailand för besök. Det blir hennes första besök i Sverige och jag undrar lite om någon vet bra ställe att köpa biljett för hennes resa från BKK till Stockholm?

Hon vill troligen resa med Thai Air...

Kanske är det bäst att hon köper biljetten i Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

pappersbiljetter är ju nästan ovanliga idag. köp det billigaste du hittar online och ge henne numret du får :clapping:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

pappersbiljetter är ju nästan ovanliga idag. köp det billigaste du hittar online och ge henne numret du får :clapping:

Ok..det var mer än jag visste. Tack för tipset!

Vet du någon bra webbsajt som man kan köpa online och som är pålitlig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok..det var mer än jag visste. Tack för tipset!

Vet du någon bra webbsajt som man kan köpa online och som är pålitlig?

Jag åker till Indien en gång om året. Sök och kör på det billigaste för henne. Men bara om du har kreditkort (kredit, inte debit) då får du pengarna tillbaka även om det är fake. Men efter 10 år så kan jag lova att de flesta sidor som tar kredit kort är helt ok. Men som sagt, om du är orolig så köp bara med kredit, då finns det inget du kan göra eller inte göra som är fel. Kreditkorts försäkringen är väldigt bra.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte åka och köpa dom själv. Bor du i stockholm. Hjälper både Thailandsresor och World travel team dig med biljett för damen. Då behöver du inte oroa dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte åka och köpa dom själv. Bor du i stockholm. Hjälper både Thailandsresor och World travel team dig med biljett för damen. Då behöver du inte oroa dig

Nepp. Bor ganska långt från "världens centrum" kallat Stockholm. ;-)

Tack för alla tips! Nu har jag en hel del att kolla upp. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...