Jump to content
IGNORERAD

Från Phuket till Utapao


pikelocator

Recommended Posts

Hej alla

En god vän ska komma ner med sin dotter och hälsa på mig 17/12 men landar i Phuket. Flyget tillbaka till Svea går 30/12

Jag bor i Ban Chang så det är ju en bit att färdas. Har kollat lite biljettpriser på nätet men inte hittat något bra pris.

Vad tror ni, är det möjligt, kanske bättre att köpa biljett direkt när hon anländer till Phuket?

Bangkok eller pattis går också bra men Utapao ligger närmst

MVH Pike

Link to comment
Dela på andra sajter

30/12 verkar idag vara i princip fullt på Thai,Air Asia och Bkk Air.Så som det ser ut nu är det en knivig situation.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

30/12 verkar idag vara i princip fullt på Thai,Air Asia och Bkk Air.Så som det ser ut nu är det en knivig situation.

Tror det löser sig när hon väl är på plats i Phuket

Pike

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det löser sig när hon väl är på plats i Phuket

Pike

Bara dom inte satsar på en standby 30/12 när dom skall vidare hem, hade jag aldrig vågat...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara dom inte satsar på en standby 30/12 när dom skall vidare hem, hade jag aldrig vågat...

Nä, hon ska försöka ordna ett flyg dagen innan. Ser det hopplöst ut får dom ta en taxi från oss.

Hon köpte flygstolar idag av fritidsresor, 5495 styck. Rätt hyfsat pris men för kort tid för min smak

mvh pike

Link to comment
Dela på andra sajter

Nyår tillsammans med songkran är det nästan tvärkört att försöka sig på att få biljetter i Thailand, kolla VÄLDIGT noga redan nu.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nyår tillsammans med songkran är det nästan tvärkört att försöka sig på att få biljetter i Thailand, kolla VÄLDIGT noga redan nu.

Baa

Hej igen!

Hon har köpt biljett till Phuket, ska hem till oss med sin dotter. Jättetrevligt, de är välkomna men jag är måttligt sugen på att klydda...

Har berättat för henne nu hur läget är och nästan vem som helst kan ordna sina egna flighter eller taxis i los.. Jag lyckades iaf. 86 och även nu 100 år senare

mvh pike

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...