Jump to content
IGNORERAD

Skillnad på Thaitjejer och svenska tjejer?


Atom

Recommended Posts

  • Svar 150
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • born41

    14

  • Atom

    14

  • LTD

    13

  • SatanG

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 timmar sedan, skrev Moipenyang:

Svenska tjejer luktar ibland skit därbak när man kör doggystyle så där ligger thai bättre till. 

Vi svenskar luktar surt också generellt men det beror inte på hudfärgen.

 

Min teori är sån att vi äter mer mjölk/mejeriprodukter och mjölprodukter det surnar i kroppen därav doften.

När man själv varit i Asien ett tag luktar det parfymeri när man varit på dass...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev hamnoi:

Låter som ni har konstiga erfarenheter. 😜

Visst fan har man sprungit på några som luktar ”gammal bandymössa”. Men dom jag har haft förhållanden med har det inte varit skillnad mot Thai. Men håller med generellt, thai är mer noggranna o hålla rent.

Men inte våran 15 åriga dotter! Blääääää!😜

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev conny.j:

Många gånger kanske ni inte har det Svenska tjejer efterfrågar

Ferrari - Daycruiser Coronett 550 - Fjällstuga och hus vid stranden i Monte Carlo? :lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Atom:

då är Ulla i kassan på ICA i Tibro klart trevligare

Det där är kul och något jag funderat en del på.

2016 åkte vi till Sverige över sommaren. Det var första gången för frugan och jag hade inte varit där sen 2008.

Just det där "Hej, Hej!" från okända människor, kassapersonal, försäljare och folk man stötte på lite överallt var något som fascinerade frugan och hon tog verkligen till sig det.

Efter ett tag så tjoade hon "Hej, hej!" till varenda stolle hon träffade på och brände av ett stort leende.

 

Jag hade faktiskt "glömt av" det där beteendet att man hejar till höger och vänster och det är verkligen något som jag (och uppenbarligen frugan) gillar.

Visst förekommer det här nere också men inte alls på samma sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev hamnoi:

Mer bakåtmusade😱 o oftast barnsligare

 

Mina ”kärringar” lika envisa❤️

 

30FC62A2-51AE-4D81-9FA9-B7664E5F8E1F.thumb.jpeg.e54ce4d2eba00edbe2fe599974b3cbd5.jpeg

Barnsligare?

Kanske.

Bakåtmusade?

Ja, helt naturligt att tikar är bakåtmusade.

Annars svårt för hanhundarna att sätta på.

 

 

 

 

 

 

Ändrades av Alarik

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Prova ta en öl innan  lunch med en svennetjej 😃så ser du skillnaden

Never forget: Robots will kill you.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Moipenyang:

Svenska tjejer luktar ibland skit därbak när man kör doggystyle så där ligger thai bättre till. 

I Thailand använder man vatten och tvättar sig där bak,i Sverige använder man papper och det kan förklara en viss skillnad på "parfymen"

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev conny.j:

Många gånger kanske ni inte har det Svenska tjejer efterfrågar

Uthållighet i bingen? blir bättre med åren😜

 

Born41

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev Fantomen:

Det där är kul och något jag funderat en del på.

2016 åkte vi till Sverige över sommaren. Det var första gången för frugan och jag hade inte varit där sen 2008.

Just det där "Hej, Hej!" från okända människor, kassapersonal, försäljare och folk man stötte på lite överallt var något som fascinerade frugan och hon tog verkligen till sig det.

Efter ett tag så tjoade hon "Hej, hej!" till varenda stolle hon träffade på och brände av ett stort leende.

 

Jag hade faktiskt "glömt av" det där beteendet att man hejar till höger och vänster och det är verkligen något som jag (och uppenbarligen frugan) gillar.

Visst förekommer det här nere också men inte alls på samma sätt.

Rumänskor utanför ICA å Willys måste vara dom vänligaste på jorden: hej hej, hela tiden!:lipa: 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev frogfish:

Svenska Karens är nog bland det otrevligaste som finns i Thailand, tråkigt att de inte förstår att de bör hålla sig hemma i radhuset....

Samma personer som ser pedofiler och 12-åriga barflickor vart dom än vänder blicken.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev hamnoi:

Jävla tur för dig att det inte gäller gubbar🥃😉

 

OT.: Skillnader..inte så värst, men på rak arm. Mer bakåtmusade😱 o oftast barnsligare, speciellt när man är oense. 11-årig bröllopsdag idag så alltför illa är det inte ändå😉

 

Mina ”kärringar” lika envisa❤️

 

30FC62A2-51AE-4D81-9FA9-B7664E5F8E1F.thumb.jpeg.e54ce4d2eba00edbe2fe599974b3cbd5.jpeg

 

92834D87-C83F-4A51-8ABB-50A742F7B689.thumb.jpeg.057deb8968957a7d9f88710c3ad1918e.jpeg

Snygg tjej du har. Dum suai.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev hamnoi:

Jävla tur för dig att det inte gäller gubbar🥃😉

 

OT.: Skillnader..inte så värst, men på rak arm. Mer bakåtmusade😱 o oftast barnsligare, speciellt när man är oense. 11-årig bröllopsdag idag så alltför illa är det inte ändå😉

 

Mina ”kärringar” lika envisa❤️

 

30FC62A2-51AE-4D81-9FA9-B7664E5F8E1F.thumb.jpeg.e54ce4d2eba00edbe2fe599974b3cbd5.jpeg

 

92834D87-C83F-4A51-8ABB-50A742F7B689.thumb.jpeg.057deb8968957a7d9f88710c3ad1918e.jpeg

Ibland önskar jag att jag vore en fyrbent hund och inte en fyllehund...😆

Ändrades av Abercrombie
Link to comment
Dela på andra sajter

Läste att Thailand har störst procentuell andel kvinnor på ledande befattningar (45 procent). Lägst har Japan, där 8 procent av ledande befattningar innehas av kvinnor.

 

Bara det är ju intressant, men kanske en annan tråd...  :-)      

 

Just det, länk;  https://afrikagrupperna.se/jamstalldhet/var-i-varlden-ar-det-bast-att-vara-kvinna/

 

Finns ju förstås en och annan Thaitjej som är vacker....

 

bild_2021-01-16_175829.png.050171e4b890a91c166c4bf1f8f23c11.png

 

😋

 

Kanske det till slut bara handlar om ..... tycker du om blondiner eller brunetter....?  :-)   (Fast inget är väl så enkelt)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Wanchai:

Snygg tjej du har. Dum suai.

Fru;) tack!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

5 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Ligger mycket sanning i det där. Thaitjejers hygien är ljusår bättre. Aldrig en svensk brud igen säger jag.

Gasmask finns ju alltid annars 😏

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Navanan:

Som Thai tjej kan jag inte annat än skratta åt era kommentarer. 😃

Tycker du att mina funderingar är skrattretande?

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev born41:

Tycker du att mina funderingar är skrattretande?

 

Born41

Du kan nog själv räkna ut att det jag menade var givetvis de lite mindre rumsrena kommentarerna.

Ta det inte så allvarligt gamle man.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Navanan:

Du kan nog själv räkna ut att det jag menade var givetvis de lite mindre rumsrena kommentarerna.

Ta det inte så allvarligt gamle man.

Gammal man gör så gott han kan - och det brukar räcka rätt länge.😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Redan för 11 timmar sedan när tråden startades insåg jag att det här kommer bli en rolig lördagskväll och vad rätt jag hade.......:rotfl:

 

Har ju inga erfarenheter själv mellan att leva med en thailändsk kvinna kontra en svensk kvinna, då jag bara har haft förhållande med svenska kvinnor.......

 

Men om jag får lov att generalisera lite (vilket jag kommer att göra ändå bara för att jag vill :giggle:), så har jag lite erfarenheter från att på distans ha sett hur några jag känner som har thaifruar lever sina liv.....

Så ta det nu för vad det är som ett litet skämt men dock lite verklighet......😉

 

Flera av dessa thaikvinnor vill absolut inte ta en rejäl långpromenad i skogen för att de är så trötta (hela tiden) för att det egentligen inte finns ngt mål med promenaden men det verkar vara lättare att få ut en svensk tjej på samma sorts utflykt........

 

MEN, om promenaden har ett mål i form av att hitta gratis mat i form av svamp, bär, musslor, ostron, krabbor et.c., så kan de gå hur långt som helst.......:rotfl:

 

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev conny.j:

Många gånger kanske ni inte har det Svenska tjejer efterfrågar

Ibland så får man vara tacksam för det lilla som barnflickan sade när hon satte sej på nappen....

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Redan för 11 timmar sedan när tråden startades insåg jag att det här kommer bli en rolig lördagskväll och vad rätt jag hade.......:rotfl:

 

Har ju inga erfarenheter själv mellan att leva med en thailändsk kvinna kontra en svensk kvinna, då jag bara har haft förhållande med svenska kvinnor.......

 

Men om jag får lov att generalisera lite (vilket jag kommer att göra ändå bara för att jag vill :giggle:), så har jag lite erfarenheter från att på distans ha sett hur några jag känner som har thaifruar lever sina liv.....

Så ta det nu för vad det är som ett litet skämt men dock lite verklighet......😉

 

Flera av dessa thaikvinnor vill absolut inte ta en rejäl långpromenad i skogen för att de är så trötta (hela tiden) för att det egentligen inte finns ngt mål med promenaden men det verkar vara lättare att få ut en svensk tjej på samma sorts utflykt........

 

MEN, om promenaden har ett mål i form av att hitta gratis mat i form av svamp, bär, musslor, ostron, krabbor et.c., så kan de gå hur långt som helst.......:rotfl:

 

 

Rent generellt vet du inte hur jäkla rätt du har i den frågan 😉

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...