Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg 11 december 17.00

Herr Chang

Recommended Posts

Hej alla medlemmar,

Tänkte bara berätta att jag och Bibben kommer att sitta från 17.00 11 december på Charlies Änglar och inmundiga en och annan bärs. Jag är inte 100% på adressen Vasaplatsen mittemot Chez Amiz, men det är någonstans där (hittade tyvärr ingen webbsajt).

Lite väl kort varsel kanske, men vi hälsar alla eventuellt intresserade välkomna att sitta med oss och gagga lite. Vet inte hur länge vi stannar där, men tre timmar åtminstone. Vad som händer senare på kvällen är väl upp till var och en.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Kan det bli så mycket gaggande när clirre inte är med?? :crazy:

BanFang

Hehe, vi får väl försöka ordna videouppkoppling mot Thailand så att clirre kan vara med... 01.00 är han nog i fin form ;-)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hehe, vi får väl försöka ordna videouppkoppling mot Thailand så att clirre kan vara med... 01.00 är han nog i fin form ;-)

Herr Chang har talat.

Haha ja om han inte sover redan då.

Men det hade varit ett starkt skäl till att dyka upp. Jag är barnledig och ensam hemma i morgon. :drinks:

MVH BanFang

Dela på andra sajter

Haha ja om han inte sover redan då.

Men det hade varit ett starkt skäl till att dyka upp. Jag är barnledig och ensam hemma i morgon. :drinks:

MVH BanFang

Dyk upp I shall??

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Dyk upp I shall??

Mvh Svampen :wai:

Självklart ska man dyka upp om andan faller på!

Det blir väl knappast några damer i sällskapet, men de är förstås också välkomna! Fru Chang meddelar att hon kanske dyker upp senare... möjligen ;-)

För övrigt kan jag berätta att stället är valt pga ej överbefolkat och med rimlig ljudnivå och bra service vad gäller beställning av drycker. Med andra ord perfekt för oss som vill sitta i relativ lugn och ro och gagga om det ena och det andra!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Tyvärr så blev det inget för mig.

Jag somnade efter jobbet :bag: Förhoppningsvis går det fler tåg.

Jag ska dyka upp på en träff här i Göteborg så snart tillfälle ges.

MVH BanFang

Dela på andra sajter

Tja, det bidde en liten forumträff.

Jag, Bibben, hakancnx, Krögarn, Drivern och Olof infann sig. Dessutom fru Chang och fru Krögarn, plus en medlem från annat forum.

Har inga intressanta bilder att visa, men tackar alla deltagande för en trevlig kväll!

Vissa planer har smidits, men detaljer om det får vänta till ett senare tillfälle ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Tja, det bidde en liten forumträff.

Jag, Bibben, hakancnx, Krögarn, Drivern och Olof infann sig. Dessutom fru Chang och fru Krögarn, plus en medlem från annat forum.

Har inga intressanta bilder att visa, men tackar alla deltagande för en trevlig kväll!

Vissa planer har smidits, men detaljer om det får vänta till ett senare tillfälle ;)

Herr Chang har talat.

Vaa går du ut naken changen :blink: det e nästan värt ett minus från phuket

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Vaa går du ut naken changen :blink: det e nästan värt ett minus från phuket

Hehe clion,

Om sanningen ska fram så glömde jag ta med mig kameran. Men åtminstone Krögarn tog några bilder, får väl hoppas att han kan bidra ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hehe clion,

Om sanningen ska fram så glömde jag ta med mig kameran. Men åtminstone Krögarn tog några bilder, får väl hoppas att han kan bidra ;)

Herr Chang har talat.

555 Då får vi hoppas krögarn :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

fan va seg hern e :diablo:

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...