Jump to content
IGNORERAD

Direktsändning från Walking Street Pattaya!


lovelos

Recommended Posts

Hej!

Igår startade man med direktsändning med webcam från Walking Street i Pattaya! :mdr:

Sändningen börjar varje dag kl 13.00 (kl. 19.00 Thai tid).

Här är en länk:Direkt från Walking Street!

Kameran och en tv-skärm sitter på väggen ovanför "Timeout Gelato", glassbaren med dom stora "levande" dockorna.

Inte bästa stället att ha kameran på dock mitt emot "Lobster Pot", hade varit roligare att ha den mitt emot Soi Diamond eller vid nått annat ställe med mer "action".

Lovelos

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hej!

Igår startade man med direktsändning med webcam från Walking Street i Pattaya! :mdr:

Sändningen börjar varje dag kl 13.00 (kl. 19.00 Thai tid).

Här är en länk:Direkt från Walking Street!

Kameran och en tv-skärm sitter på väggen ovanför "Timeout Gelato", glassbaren med dom stora "levande" dockorna.

Inte bästa stället att ha kameran på dock mitt emot "Lobster Pot", hade varit roligare att ha den mitt emot Soi Diamond eller vid nått annat ställe med mer "action".

Lovelos

Härligt tipps lovelos. vatt för tyst från dig på sista tiden :diablo: å gärna mer bilder :preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Va trevligt eller...

Det här kan ju bli hur jäkla pinsamt som helst, hur många är det inte som ´`åker på skidsemester`´ och i stället drar till fiskebyn.

Oj så svårt det ska bli att förklara... 55555

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att kameran borde sitta vid 7/11 istället,

så vi får se hur han/Btt ser ut. :clapping:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tycker att kameran borde sitta vid 7/11 istället,

så vi får se hur han/Btt ser ut. :clapping:

han ser ut som en medelsvennson(om fotot inte e ett troll)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Kameravan som är sedan min tv debut så blir det till att leta upp kamera helvetet och börja posera! :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ett utmärkt initiativ.

Då kan ju di gubbar som skickar pengar se ifall dalingen är i hembyn eller dyker upp på walking hand i hand med Joe eller Fritz.

Kan bli riktigt spännande ju.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...