Jump to content
IGNORERAD

farang


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Hej på dig och er mprare Vat tyst nu får du skärpa dig e du kvar i isan eller. :unsure: sitter varje dag å kollar om du får fram infon om brodern

om du inte kollar med skolan så tar jag det.skål på dig :dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

7 clirren nu går snart på åttan mycket kvar å skumma :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj...verkar som Clion lever livet nere i LOS :drinks:

Hmm ja kanske det, han är en vuxen man som lever livet och har enl. vad jag erfar en hel del att ta igen.

Röj på Clion jag önskar att jag vore i dina kläder, hoppas morgondagen behandlar dej väl...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Clion!

Misstänker att herr farang har fått kalla fötter och inte vill tappa ansiktet på forumet efter sina huvudlösa anklagelser mot mig.

Så kan du ta dig ut till BEC på naklua road och fråga ifall en svenska kille i 40 års åldern jobbade som engelsk och tysklärare på skolan 2001-2003 så vore det bra.

Väntar på en rapport.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Clion!

Misstänker att herr farang har fått kalla fötter och inte vill tappa ansiktet på forumet efter sina huvudlösa anklagelser mot mig.

Så kan du ta dig ut till BEC på naklua road och fråga ifall en svenska kille i 40 års åldern jobbade som engelsk och tysklärare på skolan 2001-2003 så vore det bra.

Väntar på en rapport.

BTT

Vad är det för bevis att det är du som jobbat där?

Allvarligt tror du han bryr sig om att du tycker att han tappat ansiktet?

Link to comment
Dela på andra sajter

lappen for i helvete va trott jag blir pa dig. ar val svart att fa 100% bevis vad han an gor. sluta gnall for fan. spela roll men inte fan sitter val val nan idi*t har som BTT gor om han aldrig har nan storre re;aton till Thailand. Hur nfan orkar du och ni halla pa , han ar ju underbar vad som an ar sant

snucke

Link to comment
Dela på andra sajter

lappen for i helvete va trott jag blir pa dig. ar val svart att fa 100% bevis vad han an gor. sluta gnall for fan. spela roll men inte fan sitter val val nan idi*t har som BTT gor om han aldrig har nan storre re;aton till Thailand. Hur nfan orkar du och ni halla pa , han ar ju underbar vad som an ar sant

snucke

Ojoj du måste ha ett trist liv som blir trött på vad jag skriver :suicide:

Ärligt så behöver du inte läsa vad jag skriver.

Sticker man ut hakan som han gör så får man vara beredd på en eller annan snyting.

Underbar?? Om du frågar riktigt snällt så kanske han kryper i säng med dig eftersom du smörar :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj du måste ha ett trist liv som blir trött på vad jag skriver :suicide:

Ärligt så behöver du inte läsa vad jag skriver.

Sticker man ut hakan som han gör så får man vara beredd på en eller annan snyting.

Underbar?? Om du frågar riktigt snällt så kanske han kryper i säng med dig eftersom du smörar :mdr:

hahaha :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...