Nerike Inlagd December 9, 2009 Dela Inlagd December 9, 2009 hej på er! Ramla på en site med möbler type Mio möbler, dom finns på många ställen i Thailand och dom har snygga möbler. http://www.indexlivingmall.com Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 9, 2009 Dela Inlagd December 9, 2009 Hittade min favorit till vårt nästa bio-rum. http://www.indexlivi...=14&product=922 Hur bra som helst. Vi har förresten en finfin soffa inköpt på Index...Bra kvalitet och bra priser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 hej på er! Ramla på en site med möbler type Mio möbler, dom finns på många ställen i Thailand och dom har snygga möbler. http://www.indexlivingmall.com Mvh Nerike Du menar väl typ IKEA för det är uppenbart vilka dom vill imitera. Personligen tycker jag att det mesta hos INDEX är på tok för dyrt ochy ofta av dålig kvalitet, fast vi hittade våra soffor där och dom är vi nöjda med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 Personligen tycker jag att det mesta hos INDEX är på tok för dyrt ochy ofta av dålig kvalitet, fast vi hittade våra soffor där och dom är vi nöjda med. Jamen, det var ju bra att ni hittade en soffa av dålig kvalité som var för dyr, men som ni är nöjda med. Personligen så tycker jag man inte ska jämföra potatis med äpplen. Kvaliteten på Thailands möbler är ofta ganska dålig om man inte betalar för sig. Typ, mjuk spånskivemöbel på namnlös butik. Som vid en kraftigare nysning i närhet en av denna möbel blir fuktskadad. Priser från 400 Baht Sedan har vi de lite dyrare ställena som t.ex. Index. Där får man en större hörnsoffa av (i normala fall) bra kvalitet för 30.000 THB alltså, strax över 6.000 Kr. Skulle vilja påstå att en soffa i Sverige har ungefär samma kvalitet som den på Index. Om man jämför äpplen och äpplen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 Vi köpte våra möbler på Index 3 kompletta sovrum vardagsrumsmöbler 2 fotöljer + soffa i skinn, lite bord, hyllor mm Bäddmadrasserna vi köpte till var av den dyrare sorten så det inte känns som om man ligger på golvet totalt gav vi 180000 bath och vi är väldigt nöjda, kvaliten tycker jag är bättre än Ikea och servicen var total 4 gubbar kom och monterade allt + att dagen efter så ringer det en snubbe och frågar om allt var till belåtenhet -De du Ikea, den servicen slår du inte! Och inte att förglömma vi fick också en massa rabattkuponger för flera tusen bath som användes till annat smått o gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 Du menar väl typ IKEA för det är uppenbart vilka dom vill imitera. Imitera pa sa satt som att de ocksa saljer mobler eller? All annan service ar ju knappast jamforbar - till INDEX fordel naturligtvis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kamrat 17 Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 I Pattaya finns ett prisvärt möbelvaruhus på Pattaya tai som heter Pinky Jimmy. Ligger några hundra meter från Sukhumvit på höger sida på Pattaya tai. Helt klart värt ett besök om ni ska möblera något i Pattaya. Kamraten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.