Jump to content
IGNORERAD

Ringa nästan gratis till Thailand


ghostr

Recommended Posts

Hej,

vet inte om detta är rätt tråd och detta är ingen reklam, men jag upptäckte att med Skype så kan man betala 100:- ungefär så kan man ringa för 0kr/min till alla fasta och mobila telefoner i hela Thailand i en månad.

Blev så jäkla sur när jag upptäckte att jag betalade 200:- i veckan helt i onödan, i deras reklam på sin sida så står det bara till fasta telefoner men om man kollar på listan så gäller det även till mobil i visa länder som t.ex. Thailand

Ser ut som att denna service är relativt ny.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

vet inte om detta är rätt tråd och detta är ingen reklam, men jag upptäckte att med Skype så kan man betala 100:- ungefär så kan man ringa för 0kr/min till alla fasta och mobila telefoner i hela Thailand i en månad.

Blev så jäkla sur när jag upptäckte att jag betalade 200:- i veckan helt i onödan, i deras reklam på sin sida så står det bara till fasta telefoner men om man kollar på listan så gäller det även till mobil i visa länder som t.ex. Thailand

Ser ut som att denna service är relativt ny.

Fär att vara exakt så kostar det 37 sek i månaden att ringa med ett abonnemang till Thailand, Du får ringa obegränsat till både Fasta telefoner och mobiler.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fär att vara exakt så kostar det 37 sek i månaden att ringa med ett abonnemang till Thailand, Du får ringa obegränsat till både Fasta telefoner och mobiler.

Tja, SEK 37 i månaden är väl vad jag förstår ett tillfälligt erbjudande, ordinarie pris är SEK 44 per månad till ett utvalt land. Men ändå löjligt billigt! Förhoppningsvis början till slutet för giriga rövarpriser på samtal till Thailand...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så som jag förstått det så priset är 44 kr (43.64) med momsen inräknat

Det stämmer!!! Har själv detta abonemang sen några månader tillbaka, fungerar klockrent.

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här.. har testat lite internetkort och andra leverantörer, men har vart svårt att komma fram, jobbiga koder och taskig kvalitet.

Skype är super. Funkar jämt och bra samtalskvalitet.

Och med skype to go så kan du ringa från fast/mobiltelefon också, du betalar då för att ringa ett vanligt 08-nummer.

För OP's info: Det finns reklam för denna service på forumet sedan länge. (Titta upp)

Ring obegränsat till Thailand för endast 44.- i månaden

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...