Jump to content
IGNORERAD

Bilförsäkring


biran

Recommended Posts

Det var dags att förnya bilförsäkringen. Jag vände mej till Roojai.

Bil: Toyota Fortuner  2013

Körsträcka 800 mil

Klass 1

Betala 7200 bath.

Är det någon som har utnyttjat Roojai? Positivt eller negativt? Andra bolag att rekommendera?

Biran

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, biran said:

Det var dags att förnya bilförsäkringen. Jag vände mej till Roojai.

Bil: Toyota Fortuner  2013

Körsträcka 800 mil

Klass 1

Betala 7200 bath.

Är det någon som har utnyttjat Roojai? Positivt eller negativt? Andra bolag att rekommendera?

Biran

Vi har båda våra bilar försäkrade i Roojai. Har bara mycket positivt att säga om detta bolag.

Det jag uppskattar framförallt är deras fantastiska kundservice! Har alltid personal som pratar klockren Engelska

och skriver perfekta mail på Engelska!! Att dom är mycket billigare än andra bolag är ju inte någon nackdel!

Sen har dom ju Krung Thai Bank bakom sig och det talar ju även det för deras del.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev biran:

Det var dags att förnya bilförsäkringen. Jag vände mej till Roojai.

Bil: Toyota Fortuner  2013

Körsträcka 800 mil

Klass 1

Betala 7200 bath.

Är det någon som har utnyttjat Roojai? Positivt eller negativt? Andra bolag att rekommendera?

Biran

Har Roojai sen 2 år och visst är dom billiga och bra kundservice, sen hur dom är när man väl behöver använda försäkringen vet jag inte. 

Men överlägset billigast.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Dolemon:

Vi hade en claim med dom för nåt halvår sen. Har valt deras verkstad. Allt fungerade utmärkt men det tog lång tid innan vi fick in bilen på verkstad. Dom skyllde på lång leveranstid pga Corona. Vi kunde ju köra med bilen under tiden så det gjorde inte så mycket.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Esspe:

Vi hade en claim med dom för nåt halvår sen. Har valt deras verkstad. Allt fungerade utmärkt men det tog lång tid innan vi fick in bilen på verkstad. Dom skyllde på lång leveranstid pga Corona. Vi kunde ju köra med bilen under tiden så det gjorde inte så mycket.

Vi hade ett annat bolag när vi gjorde en liten parkeringsskada, fick vänta 2 mån när Isuzi hade tid, sa dom hade mycket att göra inga större skador så inga problem att vänta.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...