Jump to content
IGNORERAD

bredband


jonny

Recommended Posts

hej ursäkta mitt förr inlägg, det blev något fel för jag coppierade innan o det låg kvar.det jag vill fråga om är om det går o köpa en månads mobilt internett som man kan ha när man reser runt i Thailand.jag ska resa upp till surin så jag undrar om det är någon som vet om det går o köpa där.mvh jonny.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

hej ursäkta mitt förr inlägg, det blev något fel för jag coppierade innan o det låg kvar.det jag vill fråga om är om det går o köpa en månads mobilt internett som man kan ha när man reser runt i Thailand.jag ska resa upp till surin så jag undrar om det är någon som vet om det går o köpa där.mvh jonny.

Jag kör med ais (1-2 all)vanliga kontantkort till mobil. Går att få 50 timmar gprs för 210 bht eller månad för 999 bht

Enklast är att fylla på kontantkortet o sen ringa kundtjänst så fixar dom det. Får runt 250kBit oftast ned.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har kört samma. 1-2 call AIS.

Funkar klart bra även ute i obygderna där ibland bara GSM fungerar

Sakta men säkert !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

hej. jag tackar för svaren.ni får ursäkta mina dåliga datakunskaper.kan man koppla ihop telefonen med datorn så internät funkar på min bärbara data.mvh jonny.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej. jag tackar för svaren.ni får ursäkta mina dåliga datakunskaper.kan man koppla ihop telefonen med datorn så internät funkar på min bärbara data.mvh jonny.

Ja, om du har en mobil som har möjlighet till det. T.ex via bluetooth.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...