Jump to content
IGNORERAD

clions dagbok

Avregistrerad clion
 Dela

Recommended Posts

ja efter incheckningen som va strulig då dom protesterar på helsingfors flygplats med väskorna å killen vid inncheckninngen

sa att väskorna kan bli försenade en vecka så plocka ut det viktigaste å ta med som handbagage.så satt räkmackan fint

men 63kr för en mariestad hoppade clirre å pep in på taxfree å köpte en 6pack för 49kr

post-3713-12600894192_thumb.jpg

post-3713-12600894192_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

• Svar 454
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Avregistrerad clion

253

• måne

13

• Baa

13

• CB

13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

joel fick ju ett litet spel när planet kom å frugan bara ler när thairesan ska börja :preved:

lite hemmagjord käk på vanna flygplats e inte fel heller

post-3713-126008995047_thumb.jpg

post-3713-126009007985_thumb.jpg

post-3713-126009023442_thumb.jpg

post-3713-126008995047_thumb.jpg

post-3713-126009007985_thumb.jpg

post-3713-126009023442_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Härligt clirre :great: Eftersom du kallar det för dagbok så får man väl hoppas att du rapporterar dagligen..

Dela på andra sajter

soluppgången va häftig skiljer bara 1 minut mellan fotona så det gällde å slänga sig efter kamraväskan när ögonblicket dök upp

post-3713-126009038488_thumb.jpg

post-3713-126009044497_thumb.jpg

post-3713-126009061285_thumb.jpg

post-3713-126009038488_thumb.jpg

post-3713-126009044497_thumb.jpg

post-3713-126009061285_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Kul med en ny rese/bildberättelse. Fast det verkar som om dina foton har blivit utsträckta till 16:9 format från dess original 4:3 format vilket får allt att se tillplattat ut. Lite synd.

Dela på andra sajter

ja då va man installerad på shangrila och så många bugande personer har clirre aldrig upplevt efter en liten lutare + uppdatering av mpr + ett pm från broskan (sitt inte å surfa på hotelrummet :kort: när du e i bkk) :o:o fan så dyrt som detta

hotellet e så får man suga i sig allt :bag::drinks: på er nu ska det ut å ätas å klippa sig mm mm fortsättning följer

post-3713-126009071156_thumb.jpg

post-3713-126009076779_thumb.jpg

post-3713-12600908297_thumb.jpg

post-3713-126009071156_thumb.jpg

post-3713-126009076779_thumb.jpg

post-3713-12600908297_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Va det nån som sa "ÄNTLIGEN"?

Jahaja, Clirr på Dig.

Baa som se fram mot ett pulitzerprice reportage.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Kul med en ny rese/bildberättelse. Fast det verkar som om dina foton har blivit utsträckta till 16:9 format från dess original 4:3 format vilket får allt att se tillplattat ut. Lite synd.

ha ser det har ändrat förminskningen inte samma storlek som på ixusen :blink:

Dela på andra sajter

Härligt clirre :great: Eftersom du kallar det för dagbok så får man väl hoppas att du rapporterar dagligen..

ska försöka men en e ju inte sån bra storryskrivare som kim e jag ju inte

Ändrades av clion

Dela på andra sajter

Wow, vilken slaf på hotellet!

Kul att höra från dig.ha en angenäm vistelse med familjen! :great:

Vi har det iaf ganska bra!

Dela på andra sajter

Tack för fina bilder Clion och trevlig fortsatt resa!

Håller med Lars, vicken slaf clapping.gif

Mvh

BBJ

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

ska försöka men en e ju inte sån bra storryskrivare som kim

Det gör inget...att man försöker duger gott nog :drinks:

Dela på andra sajter

Shangrila. jaja, det är inte till att bo som pöbeln inte. :)

För övrigt ett jättebra initiativ med denna tråd Clion, ett självklart +-

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

ska försöka men en e ju inte sån bra storryskrivare som kim e jag ju inte

Storyn skriver du med kameran, och det e en bra story du skriver.man fastnar och vill se mer...

Härliga "reportage" i detta forum..

Dela på andra sajter

Kul Clirre!

Ska försöka lägga in lite bilder jag med

Vi syns den 26:e

Hälsningar

Kenneth

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

clion.kör nu inte slut på gnistan de första dagarna :whistle: du måste ha laddade batterier när du drabbar samman med broskan och kompani.Ang.hotellval,ska det va så ska det :great: hade du nån nytta av den sänghalmen :whistle: Mvh Måne :drinks:

Måne

Dela på andra sajter

Hur mkt kostar en natt?

de har jag förtränkt man lever bara en gång :o men om sanningen ska fram så va va fan heter hotellet nu (hjärtad) aja det där flotta som har vatt i topp länge nu.nu har vi (frugan sög i sig en stor heniken)vart ute och fick en liten storry

kan inte lägga in fotona nu för rund under fötterna.plåtar som en dåre men har inte lärt mig kamran riktigt änu (som jag köpte för å lägga in fräcka foton på mpr)men men vi kör ha det bra i mörkret gubbar o tjejer

Dela på andra sajter

jo jag kan ju skriva hoppas jag (för nu e jag inne på klirren) å kvällen e inte slut jo vi hade en disktjon.jag hatar när frugan ser en marknad (och dom fins ju i varje gathörn) nåväl efter lite mutor till joel (bil) så skulle vi äta (igen)

nåväl hitta ett bra ställe efter två tuggor sa frugan jag vill titta efter kläder till joel (har hur mycket som helst) ok

jag kan vänta här men skynda dig. sitter å drar i mig några chang kollar folket.får se ett intressant par innanför glasrutan

han (50+) hon 37 kollar hur dom beter sig (dejt) killen verkar kol tjejen kniper med benen (full uppsikt)tittar i smyg på hur dom pratar (tänker att där finns det inget å hämta för han) sen när tjejen går på toan så springer clion in hallo yo are from sweden. no ai from france ärlig som jag är så säger ja att jag har kollat dom i 30 minuter.går in och precenterar mig

ooch talar om att jag har observerat dom ett tag.killen är görtrevlig säger att dom arbetat på samma firma i två år och han har bjudit ut henne fler gånger. men hon är (ja vad ska jag säga fin familj håller på sig ) men han har inte pippat henne änu

jag grartade honom att fin tjej du har (men hon såg ut att hålla på sig men väldigt söt)foton kommer i morgon ursäkta jag är fulll

Ändrades av clion

Dela på andra sajter

Clirre är krogarna stängda även idag i BKK jag trodde det bara var igår det inte såldes alkohol.

Klockan är väl bara 23 där nere. Ta på dig nåt snyggt och trampa ut nu vi vill se lite nattlivsbilder i tråden också drinks.gif

Det får inte bli sånt här tryckande på rummet nästa helg när vi hälsar på dig

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Nice berättelse och bilder :clapping:

Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. 

Mark Twain

Dela på andra sajter

clirre e trött broskan (damen också) och bra dragen just nu <_<

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...