Jump to content
IGNORED

Go fund me Cancerpatient Nutcha. Är detta seriöst eller inte?

Tommy

Recommended Posts

Enis
10 minuter sedan, skrev samet:

Beror på...

MiniSamet var statslös i en vecka ungefär. Jag å gumman är inte gifta, hon är inte svensk medborgare. 

Således blev Mini statslös tills faderskapet var utrett. Först då blev han svensk. 

Värre var det på min tid 😉 Blev tvungen att gifta mig med frugan för att dottern skulle bli svensk.....

Enis

• Ojojoj 2

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

• Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Swippe

27

• apknug

10

• UglyFarang

9

• samet

6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vadå inte får nödvändig vård?   Står ju tydligt i utlåtandet, hon har cancer, den bedöms att inte går att bota och hon är PLANERAD för palliativ vård.    Vad är det hon inte får?

MiniSamet föddes utan att mamma var inskriven på sjukhuset med sitt personnummer.    Planerat kejsarsnitt, fick en räkning på drygt 50k. Tycker jag är väldigt billigt för operation med all p

Varför hon inte skulle kunna återvända till Thailand förbryllar mig, hon är thai och har full rätt att återvända här och vården omfattas av den allmänna sjukförsäkringen i Thailand. Hon lär dock få gö

Posted Images

Soengsang
14 minuter sedan, skrev samet:

Beror på...

MiniSamet var statslös i en vecka ungefär. Jag å gumman är inte gifta, hon är inte svensk medborgare. 

Således blev Mini statslös tills faderskapet var utrett. Först då blev han svensk. 

Gör om, gör rätt 😂😂😂😂

• Haha 2

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

samet
6 minuter sedan, skrev Enis:

Värre var det på min tid 😉 Blev tvungen att gifta mig med frugan för att dottern skulle bli svensk.....

Enis

Fy fan... ett liv i plåga... 😱

• Fint 1
  • Haha 3