Popular Post Nakhon 23,456 Posted April 1 Author Popular Post Share Posted April 1 I ett fullständigt kaos. Det är precis nu där jag befinner mig i mitt liv. Fan vet om det kommer bli nåt bra utav det här. Vi får se när 15 2 Quote Link to post
Popular Post Nakhon 23,456 Posted April 1 Author Popular Post Share Posted April 1 Slängde ut min fina italienska skinnsoffa från 1997, ut på altanen istället. Jag bad mina töser att bygga ett bra bord som passar bra, vilket dom gjorde såklart 12 1 Quote Link to post
Popular Post Nakhon 23,456 Posted April 2 Author Popular Post Share Posted April 2 Fick upp lite väggbeklädnad idag när det äntligen vart lite ledigt. 12 2 Quote Link to post
Popular Post Nakhon 23,456 Posted April 2 Author Popular Post Share Posted April 2 Laddat upp för April. Kompisen yrade nåt om att det skulle bli snö nästa vecka. Vet inte hur många öl hen hunnit dricka innan men....April är ju en sån där månad som vi människor kan vara. Nyckfull/a. 9 1 Quote Link to post
Popular Post Nakhon 23,456 Posted April 3 Author Popular Post Share Posted April 3 In med synten bara. Gissar på 3 veckor sen är gubbrummet klart 14 1 Quote Link to post
Nakhon 23,456 Posted April 5 Author Share Posted April 5 2 diffusorer färdigställt. 8 Quote Link to post
Popular Post Nakhon 23,456 Posted April 5 Author Popular Post Share Posted April 5 Inramning sängplats, ett axplock bilder än så länge. 12 1 Quote Link to post
Popular Post Nakhon 23,456 Posted April 6 Author Popular Post Share Posted April 6 Fantastisk dag idag 12 1 Quote Link to post
Nakhon 23,456 Posted April 6 Author Share Posted April 6 Mitt största projekt hittills. Avstyra en skilsmässa 3 2 1 Quote Link to post
Nakhon 23,456 Posted April 6 Author Share Posted April 6 Gav Chefen en varning och begärde en vecka ledigt på en å samma gång 5 1 1 1 Quote Link to post
andrejsdenruskige 74,880 Posted April 8 Share Posted April 8 2 timmar sedan, skrev Nakhon: Godmorgon Du har ju plöjt ner en hel statsbudget på musikgrejer. Får vi höra ett provsmak eller använder du bara instrumenten som möbler? 1 4 Quote Link to post
Popular Post Nakhon 23,456 Posted April 9 Author Popular Post Share Posted April 9 Vårt lands klimat är skoningslöst. 7 månader efter uppsättning. 1 4 6 Quote Link to post
Popular Post Nakhon 23,456 Posted Thursday at 08:56 AM Author Popular Post Share Posted Thursday at 08:56 AM (edited) Här händer absolut nåt fint en dag som den här vackra ( hittills ) Det är bara till att vänta in mina fantastiska töser när dom är färdiga med sin skola. Edited Thursday at 09:04 AM by Nakhon 11 1 Quote Link to post
Nakhon 23,456 Posted 7 minutes ago Author Share Posted 7 minutes ago Försöker ratta in rätt humör för att fortsätta projektet. Det haltar lite just nu, så vi får se vad som händer framöver. 1 Quote Link to post
Recommended Posts