Popular Post Nakhon 23,460 Posted February 17 Author Popular Post Share Posted February 17 15 1 1 Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted February 17 Author Share Posted February 17 Bortskänkes omedelbart faktiskt. Om intresse finnes.. Endast via pm är ni snälla 4 1 Quote Link to post
Kötthandlarn 103,403 Posted February 17 Share Posted February 17 11 timmar sedan, skrev Nakhon: Bortskänkes omedelbart faktiskt. Om intresse finnes.. Endast via pm är ni snälla Hmmm, en säng från 1852 vet jag inte om det är så intressant........ 1 3 Quote Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to post
Popular Post Nakhon 23,460 Posted February 17 Author Popular Post Share Posted February 17 9 1 Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted February 17 Author Share Posted February 17 Hade nog fixat det själv om dagarna hade 48 t ist för 24. Fick lämna bort även detta. Det blev ju helt ok ändå eller hur 7 2 Quote Link to post
Popular Post Nakhon 23,460 Posted February 18 Author Popular Post Share Posted February 18 11 1 Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted February 18 Author Share Posted February 18 Det händer så himla mkt just nu. Jag väntar fortfarande på min Gibson, 14 månader. Fender Still Love U 5 1 Quote Link to post
Popular Post Nakhon 23,460 Posted February 18 Author Popular Post Share Posted February 18 Just idag har jag jag gråtit 2 gånger. Minns inte om jag gjort det överhuvudtaget i mitt liv. Jobbigt just nu. 2 8 Quote Link to post
Enis 191,503 Posted February 18 Share Posted February 18 1 timme sedan, skrev Nakhon: Just idag har jag jag gråtit 2 gånger. Minns inte om jag gjort det överhuvudtaget i mitt liv. Jobbigt just nu. Kram Enis 2 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Nakhon 23,460 Posted February 18 Author Share Posted February 18 7 minuter sedan, skrev Enis: Kram Enis Tack Enis. Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted February 19 Author Share Posted February 19 On 2021-02-18 at 02:11, skrev Nakhon: Till Salu Endast startad 10 min. Felköp . Minst 12 tusen. Hör av dig inom kort Quote Link to post
Popular Post Nakhon 23,460 Posted February 19 Author Popular Post Share Posted February 19 Nu när jag är nyskild och så vidare är det fan i mig hög tid att plocka fram lite nya kläder.. Imorgon åker jag till WIllys eller Ica M, och alla söta kassörskor kommer att kika på mig 11 1 1 Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted February 19 Author Share Posted February 19 Upp å hoppa. Lite mulet kanske. Men idag kommer jag att passa på äntligen 8 1 Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted February 19 Author Share Posted February 19 Min fina lilla tös blev jättarg på mig när jag försökte förklara vad som är på gång 5 1 1 Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted February 19 Author Share Posted February 19 Är det verkligen så här det skall gå till. ? Jag får inspiration, samtidigt som min dotter mår dåligt. Det är nåt fel på mig. 6 2 Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted February 19 Author Share Posted February 19 Håller på å kämpar med akustiken. Kan inte riktigt bestämma mig än, men jag får nog komma fram till ett beslut snart. Lite Pl 200 efter det så är saken klar. Jag har annat att tänka på. 4 Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted February 20 Author Share Posted February 20 Min montör som har fått uppdraget står fortfarande och stampar i sitt kök. Hoppas på nästa vecka. Vi får se 6 Quote Link to post
Naam kaeng 59,735 Posted March 31 Share Posted March 31 On 2021-02-17 at 07:58, skrev Nakhon: Dela gärna med dig sen när du är klar Inte klar ännu, men .... Var in till de finare kvarteren i stan idag. Fin utsikt från taket. Kom hem med hela bilen full med grejor. Nu återstår montering efter lite planering.... Om man skulle få för sig att vilja måla (färgändra) detta akustikmaterial. Vad använder man då för typ av färg (metod)? Någon medlem som kan tänkas vara duktig på sådant? 6 1 Quote Link to post
andrejsdenruskige 74,880 Posted March 31 Share Posted March 31 31 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Inte klar ännu, men .... Var in till de finare kvarteren i stan idag. Fin utsikt från taket. Kom hem med hela bilen full med grejor. Nu återstår montering efter lite planering.... Om man skulle få för sig att vilja måla (färgändra) detta akustikmaterial. Vad använder man då för typ av färg (metod)? Någon medlem som kan tänkas vara duktig på sådant? Tyg som släpper igenom ljud. Bör funka med diffusion ändå. Quote Link to post
Recommended Posts