Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2021


Nicholas

Recommended Posts

5 minutes ago, Nicholas said:

Bajen har teoretiskt guldet som i en liten ask. 

 

Om bara Göteborg kunde gå och vinna. 

 

😡 😉

Samt att ni just nu är 10p efter.

Gott om Malmöiter här på Retro

20211107_170844.jpg

20211107_181730.jpg

Ändrades av 65Selander
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 396
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    74

  • Peolito

    64

  • måne

    35

  • frogfish

    34

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kötthandlarn
22 minuter sedan, skrev Nicholas:

Bajen har teoretiskt guldet som i en liten ask. 

 

Om bara Göteborg kunde gå och vinna. 

 

Om det gäller att Bajen ev. kan ta guld, så skall jag ringa mina polare i Blåvitt och be dem lägga sig.......:ironi:  :rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sir väs #5 #Rieks x 2. Karma Blåvitt, karma #MalmöFF

Blåvitt buar varje gång han har bollen

Ändrades av 65Selander
Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
23 minuter sedan, skrev 65Selander:

Sir väs #5 #Rieks x 2. Karma Blåvitt, karma #MalmöFF

Blåvitt buar varje gång han har bollen

Att Blåvitt skulle vinna idag såg jag som en utopi men man hoppades ju........:giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Peolito:

Skickligt av Dif som inte kan göra mål längre att hänga med i toppen. Alltid oavsett.

Det är ju alltid domarna som sätter agendan när stockholmslagen spelar.Nu är ju det som det är och ÖSK spelar i superettan nästa år 😪 och MFF tar guldet så GRATTIS MFF,det är ni värda.Bara att hoppas det går bättre för Örebro i hockeyn(men även där påverkar domarna)Frölunda och Örebro är mina favoriter och i SHL kommer inte några stockholmslag att finnas i toppen (även fast domarna vill det)Frågor på det.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev måne:

Det är ju alltid domarna som sätter agendan när stockholmslagen spelar.Nu är ju det som det är och ÖSK spelar i superettan nästa år 😪 och MFF tar guldet så GRATTIS MFF,det är ni värda.Bara att hoppas det går bättre för Örebro i hockeyn(men även där påverkar domarna)Frölunda och Örebro är mina favoriter och i SHL kommer inte några stockholmslag att finnas i toppen (även fast domarna vill det)Frågor på det.

Ja, på Tele2 verkar det inte finnas offside för hemmalagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev måne:

Det är ju alltid domarna som sätter agendan när stockholmslagen spelar.Nu är ju det som det är och ÖSK spelar i superettan nästa år 😪 och MFF tar guldet så GRATTIS MFF,det är ni värda.Bara att hoppas det går bättre för Örebro i hockeyn(men även där påverkar domarna)Frölunda och Örebro är mina favoriter och i SHL kommer inte några stockholmslag att finnas i toppen (även fast domarna vill det)Frågor på det.

Inte än,

men Djurgården tar sista platsen till slutspelet och sedan kan vad som helst hända :-) någon domarhjälp behövs inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev frogfish:

Ja, på Tele2 verkar det inte finnas offside för hemmalagen.

 

16 timmar sedan, skrev frogfish:

Ja, på Tele2 verkar det inte finnas offside för hemmalagen.

Såg Dif matchen och hittade inga offsiderelaterade problem när Dif baljade. Mycket bra domare med bra känsla och syn på planen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Peolito:

 

Såg Dif matchen och hittade inga offsiderelaterade problem när Dif baljade. Mycket bra domare med bra känsla och syn på planen. 

Då blundade du vid DIF:s mål,han nummer 14 var klart offside

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev måne:

Då blundade du vid DIF:s mål,han nummer 14 var klart offside

Absolut inte, du kan ha haft en tillfällig synvillfarelse 😉 tycker att han var perfekt onside 1,5 mm till hade han varit offside. 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Peolito:

Absolut inte, du kan ha haft en tillfällig synvillfarelse 😉 tycker att han var perfekt onside 1,5 mm till hade han varit offside. 

Man ska hålla på sitt lag i ur och skur även om de fuskar eller,fair play är inte OK eller?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev måne:

Man ska hålla på sitt lag i ur och skur även om de fuskar eller,fair play är inte OK eller?

Och jag har sett situtionen i slowmotion Med läsglasögon 😇

situationen

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev måne:

Och jag har sett situtionen i slowmotion Med läsglasögon 😇

situationen

Jag kan sträcka mig till att det var väldigt nära offside men hade jag varit i motståndarlaget hade jag blivit lite uppjagad :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där med offsider eller straffar brukar väl i stort jämna ut sej under en säsong...nått lag kan ju i å för

sej ha en jäkla bra "filmare", men oftast så ser man orättvisorna mot sitt egna lag.

Jag ser det titt som tätt....håller på Blåvitt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev Naam jai:

Det där med offsider eller straffar brukar väl i stort jämna ut sej under en säsong...nått lag kan ju i å för

sej ha en jäkla bra "filmare", men oftast så ser man orättvisorna mot sitt egna lag.

Jag ser det titt som tätt....håller på Blåvitt 😉

Ni blev ju utspelade så där fanns väl inget att klaga på vad gäller domaren i alla fall:-)

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev conservator:

Ni blev ju utspelade så där fanns väl inget att klaga på vad gäller domaren i alla fall:-)

skrev ju att domsluten brukar jämna ut sig sett till hela säsongen...jag är luttrad numer...resultaten ex antal år

har ju inte varit så där väldans kul för laget och supportrar ...men men det kommer ny säsong 😀

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Naam jai:

skrev ju att domsluten brukar jämna ut sig sett till hela säsongen...jag är luttrad numer...resultaten ex antal år

har ju inte varit så där väldans kul för laget och supportrar ...men men det kommer ny säsong 😀

Så pratar en genuin supporter 🥰

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev conservator:

Ni blev ju utspelade så där fanns väl inget att klaga på vad gäller domaren i alla fall:-)

Det var ju den där Reks som betalade tillbaks till publikens hejaramsor😂

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Naam jai:

skrev ju att domsluten brukar jämna ut sig sett till hela säsongen...jag är luttrad numer...resultaten ex antal år

har ju inte varit så där väldans kul för laget och supportrar ...men men det kommer ny säsong 😀

Det har ju sett bättre och båttre ut för er iaf, hopp om det hela med andra ord 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Dif gör det bara spännande. MFF kommer att torska mot Kalmar så det dånar om det. Allt avgöras av Emir som gör ett hattrick i nästa match. Detta är jag övertygad om :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...