Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2021


Nicholas

Recommended Posts

  • Svar 396
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    74

  • Peolito

    64

  • måne

    35

  • frogfish

    34

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

John Khonken

AIK vann idag, Snacka om att motståndarna var bättre.  NU rycker DIF ifrån allt. Redan så här tidigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snok snubblade in 3 poäng, efterlängtat och skönt. Men lite läskigt. Tur idag, men det ser krångligt ut....

 

Men idag är vi glada🍻

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ja det var en rolig match för en Djurgårdare. Tycker lite synd om Conservator men det är bara att komma igen.

79AEDEED-D09F-4E43-9C60-22444899DB4A.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
16 minuter sedan, skrev Peolito:

Ja det var en rolig match för en Djurgårdare. Tycker lite synd om Conservator men det är bara att komma igen.

79AEDEED-D09F-4E43-9C60-22444899DB4A.jpeg

Mig ska du inte tycka synd om, är redan fullproppad med titlar men dagens match är jag inte stolt över direkt 😞  Kommer såklart igen var så säker

Link to comment
Dela på andra sajter

65Selander
1 hour ago, conservator said:

Mig ska du inte tycka synd om, är redan fullproppad med titlar men dagens match är jag inte stolt över direkt 😞  Kommer såklart igen var så säker

8:e matchen vi inte har vunnit på Tele2, tar det här i längden och Dahlin är snart i spel också

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev 65Selander:

8:e matchen vi inte har vunnit på Tele2, tar det här i längden och Dahlin är snart i spel också

Ja, Dahlin behövs, den målvakt MFF hade igår var ingen höjdare. Förresten ingen MFFare var bra igår. De mötte ett för bra lag igår :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Peolito:

Ja, Dahlin behövs, den målvakt MFF hade igår var ingen höjdare. Förresten ingen MFFare var bra igår. De mötte ett för bra lag igår :-)

Tror de drömmer om Martin. Det var tider det🙃

image.png.ca64b87685428330d4ce0c63a1f11663.png

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev frogfish:

Tror de drömmer om Martin. Det var tider det🙃

image.png.ca64b87685428330d4ce0c63a1f11663.png

Han skulle platsa i dagens lag otränad 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Peolito:

Han skulle platsa i dagens lag otränad 😄

Ropa inte för högt nu,serien är lång och internet glömmer inte 😄.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev måne:

Ropa inte för högt nu,serien är lång och internet glömmer inte 😄.

Jag vet därför passar jag på när det går bra. Svackor brukar komma. Hoppas Örebro kommer ur sin snart :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Peolito:

Jag vet därför passar jag på när det går bra. Svackor brukar komma. Hoppas Örebro kommer ur sin snart :-)

Dif är riktigt bra nu,önskar jag kunde säga detsamma om ÖSK.men det är aldrig försent att ge upp.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Naam jai:

märkligt ingen matchkommentar från @Peolito efter helgens match...jaja, nya tag nästa helg 😉

Fick höra av en på jobbet att det är tydligen fusk att skjuta från över halva planen.......🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
On 2021-05-05 at 06:47, skrev Peolito:

Jag vet därför passar jag på när det går bra. Svackor brukar komma. Hoppas Örebro kommer ur sin snart :-)

Svackan kom ganska snabbt efter den smått otroliga vinsten mot giganterna

Link to comment
Dela på andra sajter

65Selander
4 minutes ago, conservator said:

Svackan kom ganska snabbt efter den smått otroliga vinsten mot giganterna

Problemet med oss att vi läcker bak, Marko varvar jätteräddningar med... Förhoppningsvis så är Dahlin på fötterna i nutid.

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev Naam jai:

märkligt ingen matchkommentar från @Peolito efter helgens match...jaja, nya tag nästa helg 😉

Slickat mina sår :-) Dif borde vunnit om man ser till spelet på plan men de glömde att göra mål och då kan det gå som det gick. Påpassligt att skjuta från halva plan :-) tror målvakten inte sovit särskilt gott i natt.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev conservator:

Svackan kom ganska snabbt efter den smått otroliga vinsten mot giganterna

Svacka och svacka tror det blev en väckarklocka att man måste kämpa även mot de icke spelande lagen också. Dessutom var det ett horribelt domslut att inte blåsa straff för Dif när Chilli var fri. Han Dif gjort mål då kanske utgången blivit ett annat. Men det brukar jämna ut sig under säsongen.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev 65Selander:

Problemet med oss att vi läcker bak, Marko varvar jätteräddningar med... Förhoppningsvis så är Dahlin på fötterna i nutid.

Ja, väldigt vad Malmö släpper in mål. Men så länge man gör fler så vinner man ju :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 minut sedan, skrev Peolito:

Svacka och svacka tror det blev en väckarklocka att man måste kämpa även mot de icke spelande lagen också. Dessutom var det ett horribelt domslut att inte blåsa straff för Dif när Chilli var fri. Han Dif gjort mål då kanske utgången blivit ett annat. Men det brukar jämna ut sig under säsongen.

om inte om hade varit, nåja fortfarande etta men bara med 2 poäng de 5 gillade jag inte men 2 är helt ok

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev conservator:

om inte om hade varit, nåja fortfarande etta men bara med 2 poäng de 5 gillade jag inte men 2 är helt ok

Det räcker att leda med 2 poäng för att bli svenska mästare 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
49 minuter sedan, skrev Peolito:

Det räcker att leda med 2 poäng för att bli svenska mästare 😉

Känns det tryggt?:-)

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev 65Selander:

Problemet med oss att vi läcker bak

image.png.7d1550cb0902318b4bfb53006d9c2754.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...