Jump to content
IGNORERAD

Finns Thai Scan fortfarande?


Joe

Recommended Posts

Jag behöver hjälp med lite papper så jag skickade mail till ThaiScan för ett tag sen, men jag har inte fått nåt svar på mailet.

Är det nån som vet om Lasse fortfarande håller igång verksamheten eller han har kanske lagt ner firman?

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han svarar bara när han känner för det. Så var det iallafall för några år sedan när jag försökte få kontakt. Hört en del som får jaga på för att få svar.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det nån som vet om Lasse fortfarande håller igång verksamheten eller han har kanske lagt ner firman?

Jajamen! yes.gif

Lasse håller på, fortfarande!

Ring istället, så får du svar på en gång.

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger som skibi att ringa är bättre.

För du får du en bortförklaring, personligen tror jag han är trött på att "jobba".

Polaren fick indikationer från Lasse som får oss att tro att han vill sälja sin verksamhet och lägga skorna på hyllan.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, Lasse håller på fortfarande. Det är bara att ringa honom.

Tel: +66(0)2553 2403

Mobil: +66(0)89220 2000

Mvh

Roffe på Thaikonsult

http://www.thaikonsult.se hjälper till med ansökningshandlingar för visum, besöksförlängningar, uppehållstillstånd, arbetstillstånd, studietillstånd, medborgarskap, överklaganden och civilrättsliga ärenden. Thaikonsult är även registrerat ombud hos Migrationsverket.
Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...