Jump to content
IGNORERAD

Afrika

MIWA
 Dela

Recommended Posts

Gjorde ett jobb i Kenya och på Zanzibar för ett tag sedan o undrar bara om det finns intresse o se de bilderna?

I så fall lägger jag ut dem snarast.

Annars förstår jag att det e e Thai forum. vill bara veta innan jag lägger massa tid på det för att publicera här.

Ändrades av MIWA
Dela på andra sajter

• Svar 48
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• MIWA

29

• L64

3

• Enis

2

• Avregistrerad clion

2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Klart du ska lägga upp bilderna här. Det är alltid kul att se bilder från andra länder. :clapping::great:

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Dela på andra sajter

post-6703-125996531329_thumb.jpgSlänger ut lite för o se om det finns intresse..gillar Ni det blir det en tråd o berättelse.

post-6703-125996521802_thumb.jpg

post-6703-125996524744_thumb.jpg

Vill Ni se mer av safari o även Zanzibar så ge mej nått meddelande så drar jag ihop en tråd o berättelse.

post-6703-125996521802_thumb.jpg

post-6703-125996524744_thumb.jpg

post-6703-125996531329_thumb.jpg

Ändrades av MIWA
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Gjorde ett jobb i Kenya och på Zanzibar för ett tag sedan o undrar bara om det finns intresse o se de bilderna?

Annars förstår jag att det e e Thai forum. vill bara veta innan jag lägger massa tid på det för att publicera här.

Det är nog bäst att fråga herr p3 surin...

eller vad han nu kallas för :whistle:

själv tycker jag att det skulle vara trevligt med

lite fina bilder därifrån :preved:

Ändrades av Gurkan21
Dela på andra sajter

Det är nog bäst att fråga herr p3 surin...

eller vad han nu kallas för whistle.gif

själv tycker jag att det skulle vara trevligt med

lite fina bilder därifrån preved.gif

Ska maila Surin p3 först o se om jag vidareutveckla tråden..jap.gif

Dela på andra sajter

Jättefina bilder.

jag har aldrig varit i zanzibar. men ser likheter med Lamu i norra Kenya.

kanske pga av samma historiska samband med Indien och europa som städer med samband med havet.'

'tack 7 mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Jättefina bilder.

jag har aldrig varit i zanzibar. men ser likheter med Lamu i norra Kenya.

kanske pga av samma historiska samband med Indien och europa som städer med samband med havet.'

'tack 7 mvh

Mycket indier på Zanzibar..

Dessutom i Stone Town som e huve staden föddes en känd sångare..han sjöng i ett band som hette Qeen o hette Freddie...drinks.gif

Dela på andra sajter

härliga bilder . nu hoppas jag på en härlig story och ännumera bilder

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Hej Miwa!

Härliga bilder! Har du flera?

Hälsning

Svarten

Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Har haft först en GF från Nigeria och därefter en från kenya... om jag vetat bättre första gången hade jag följt mottot " once go black... you NEVER go back" oj oj :no:

Dela på andra sajter

Har haft först en GF från Nigeria och därefter en från kenya... om jag vetat bättre första gången hade jag följt mottot " once go black... you NEVER go back" oj oj no.gif

Hehehe.var där i 3 månader o jobbade men blev aldrig intresserad av Afrikas damer...Thailands damer står högre i kurs drinks.gif

Dela på andra sajter

Tja,

Det är väl OK med reseberättelser från alla jordens hörn. Speciellt intressant kan det ju bli om man har några reflektioner om likheter och skillnader jämfört med Thailand.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Bild nr2 var riktigt bra... Är det lejonet i bilden nedan som han har på hyllan ovanför?

PS. Klart man får publicera bilder ifrån andra länder också... reseberättelse som reseberättelse.

Fast vi är ett thaiforum, så har vi väl aldrig varit särskilt kända för övermoderering...?! :blink:

Dela på andra sajter

Bild nr2 var riktigt bra... Är det lejonet i bilden nedan som han har på hyllan ovanför?

PS. Klart man får publicera bilder ifrån andra länder också... reseberättelse som reseberättelse.

Fast vi är ett thaiforum, så har vi väl aldrig varit särskilt kända för övermoderering...?! blink.gif

Ska lägga upp mer bilder från Kenya och även Zanzibar eftersom intresse fanns av bilder därifrån.

Dela på andra sajter

Härliga bilder, kul och se lite annat Hälsar anders

Kul att Ni gillar, det kommer mer.ska bara dra ihop text me foton...

Dela på andra sajter

Toppen :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Väldigt nice! Kenya verkar intressant, man kan ju enkelt göra en kombination storstad, safari, strandliv.Dessutom finns det tydligen öhh trevligt nattliv här o där :whistle:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Hej MIWA!

Välkommen till forumet.

bild nr2 är det en lejonfäll han har på hyllan?

intressanta bilder från en annan kultur. great.gif

Nej det är ingen lejon fäll, tror det e något klövdjur.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...