Jump to content
IGNORERAD

Olycka!!


thomas001

Recommended Posts

16 minuter sedan, skrev Fredman:

Så har stolpskottet spammat sönder ännu en seriös och intressant tråd...

 

Alla matar ju trollet hela tiden så.......

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    11

  • thomas001

    10

  • GreenValley

    5

  • Dolemon

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 minuter sedan, skrev Tallviking:

Alla matar ju trollet hela tiden så.......

Om han ändå vore ett troll, dumidi*ten skriver ju här på fullt allvar!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tallviking:

Alla matar ju trollet hela tiden så.......

Men snälla, tycker du har kloka inlägg Men hur kan man tycka att en tråd om en olycka

men en flicka är intressant. Förloppet har visats Ok sen ska alla skriva om hur dom kan

köra i u-svängar, Huvudsaken att ingen blev skadad. Men forfarande jag är ansvarig

för mitt fordon ingen annan

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Men snälla, tycker du har kloka inlägg Men hur kan man tycka att en tråd om en olycka

men en flicka är intressant. Förloppet har visats Ok sen ska alla skriva om hur dom kan

köra i u-svängar, Huvudsaken att ingen blev skadad. Men forfarande jag är ansvarig

för mitt fordon ingen annan

Burrabus ger dig pluspoäng om du låter bli tangenterna när hjärnan din sover rör ej tangentbordet 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev burrabus:

Burrabus ger dig pluspoäng om du låter bli tangenterna när hjärnan din sover rör ej tangentbordet 

Jag är ansvarig för mitt fordon Ok Är inte ni det så hoppas jag inte behöva träffa er på vägen

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
12 minuter sedan, skrev Boa52:

Men snälla, tycker du har kloka inlägg Men hur kan man tycka att en tråd om en olycka

men en flicka är intressant. Förloppet har visats Ok sen ska alla skriva om hur dom kan

köra i u-svängar, Huvudsaken att ingen blev skadad. Men forfarande jag är ansvarig

för mitt fordon ingen annan

Vi har förstått att det inte är mycket här på MPR som du tycker är intressant. Det är helt ok för mig men om du hade ett uns av folkvett så skulle du inte förstöra tråd efter tråd för alla andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Fredman:

Vi har förstått att det inte är mycket här på MPR som du tycker är intressant. Det är helt ok för mig men om du hade ett uns av folkvett så skulle du inte förstöra tråd efter tråd för alla andra.

Va då förstöra tråd efter tråd vem angriper mej efter varje inlägg spelar inge roll

vad jag skriver. Ni, Några saknar några att Mobba. Jag tänker lite att ungdomsgäng

hoppar på en, Gänget är ca 5  och det stämmer här. Skillnaden är ni kan inte slå och

hoppa på huvut men samma tanke

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag är ansvarig för mitt fordon Ok Är inte ni det så hoppas jag inte behöva träffa er på vägen

Du måste väl ändå vara utvecklingsstörd? De kan väl inte finnas någon annan förklaring eller?

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Du måste väl ändå vara utvecklingsstörd? De kan väl inte finns någon annan förklaring eller?

Är inte du ansvarig för ditt fordon när du är ute och kör, driv inte med mej

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Är inte du ansvarig för ditt fordon när du är ute och kör, driv inte med mej

Vem har sagt att man inte är ansvarig för sitt fordon?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev burrabus:

Nu får ni ta och visa respekt för olyckan vill ni skämma ut er gör det på en annan tråd 

Er?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev burrabus:

Nu får ni ta och visa respekt för olyckan vill ni skämma ut er gör det på en annan tråd 

Räcker det med en tyst minut?

 

Alla är väl jätteglada att ingen blev allvarligt skadad, men det är ju redan förklarat. Är du en sån där som fräser åt folk som har trevligt på en begravning också....?

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Boa52:

Är inte du ansvarig för ditt fordon när du är ute och kör, driv inte med mej

De är inte med i facket. Därför lyssnar de inte på dig.😂

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev frogfish:

Räcker det med en tyst minut?

 

Alla är väl jätteglada att ingen blev allvarligt skadad, men det är ju redan förklarat. Är du en sån där som fräser åt folk som har trevligt på en begravning också....?

En tyst minut passar bra utom för Boa som bör iaktta en vit minut!

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Boa52:

Är inte du ansvarig för ditt fordon när du är ute och kör, driv inte med mej

Du är säkert en trevlig person men ett tips i all välmening:

 

Om du inte riktigt förstår det du läser så är det bra om du läser igen. Förstår du fortfarande inte så ska du kanske låta bli att svara. Känner du dig ändå "tvingad" att svara trots att du inte förstår kan du i alla fall svara lite ödmjukt.

 

I det här fallet är det 100% klart att de inblandade, polisen och båda försäkringsbolagen är överens om att den andra föraren är skyldig. Vet du ens vad en U-turn är i Thailand och ur de fungerar? De är fullkomligt livsfarliga och om någon kör ut framför dig är det i stort sett omöjligt att undvika en olycka. 

 

Så otroligt skönt att det gick så bra som det gick för Thomas dotter 🙂

 

/Krille

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Krille:

Om du inte riktigt förstår det du läser så är det bra om du läser igen.

Men om han inte förstått att han inte förstått, då är det inte lätt för honom att förstå att han inte förstår...

 

Därav resultatet🙉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bristande läsförståelse kan bero på många saker:

Han är full

Han är bakfull

Han fick inte krypa till och är därför förvirrad

Han fick krypa till men tjejen blev på smällen

Han är dyslektiker

Han skolkade för mycket på SFI

Han förstår inte att han skall ta hjälp av någon som kan läsa

Han kanske njuter av att spela dum

Han kanske är en naturbegåvning i att lotsas vara dum

Han kanske är dum på riktigt

eller , hemska tanke, han är smart men vill ha uppmärksamhet

 

Funderingar av

Born41

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev wavis:

Tycker nog att Surin skickar ett allvarligt pm till Boa 

Ja det fick han på Thaisnack, har inte sett till han där sedan i våras!:lipa: Och tillhör dom som tycker att man inte skall mobba någon,,,,men!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev audirs2:

Ja det fick han på Thaisnack, har inte sett till han där sedan i våras!:lipa: Och tillhör dom som tycker att man inte skall mobba någon,,,,men!

Nja.... någon mobbare är@Boa52 väl inte

han kan vräka ur sig till precis vem som helst.

Han deklarerade redan från början att han gillar att tetas.

Dock fallerar hans läsförståelse å det enbarmligaste och ibland verkar det som om inte alla hönsen är hemma när hans inlägg blir helt tokiga.

Dock inbillar jag mig, kanske orätt, att han möjligen är en rolig prick irl utanför detta i många gånger märkliga forum.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Nicholas:

jag är på helspänn när jag ska ta mig förbi en sådan, speciellt om jag ligger i filen närmast mitten och har lastbilar och bråte på vänstersidan, dvs jag kan inte väja emot diket, då måste man kunna hinna stanna , eller åtminstonde få ner farten till under 30 typ vid punkten för krock.

 

försöker i rimlig mån att undvika att ligga nämast mitten när jag passerar u-turns.

fast det är ju inte ovanligt att böjande bil går till vägrenen så fort som möjligt, så inga metoder är helt säkra.


its a death-trap.
 

 

Tänker exakt lika 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Boa52:

Skönt att dottern klara sej bra. din tanke att det är bara klappträn som åker ut i u-turn

är bara en skirsnack från du. Du är fortfarande förare av ditt fordon så ansvarig, skyll

inte på andra eller hur

Ja du Boa52 nog fan är det personen bakom ratten som ansvarar för sitt fordon, betyder det att personen INTE behöver titta bara åka ut i en u-turn lika så korsning.

Det är sådana personer jag kallar klappträn som bara kör inte tittar och tar sitt ansvar

Man kanske lär sig köra så på "trafikskolan" i Thailand kör rakt ut i u-turn lika så korsning det är den andra förarens ansvar??

Jag har inte gått Thailänsk körskola, fick mitt Svenska körkort översatt på Ambassaden i BKK sen till  där dom ger ut körkort i Ayutthaya.

 

En olycka brukar det vara en person som gör något fel som i denna olyka, varför tog föraren på sig allt han orsakade thomas001 dotters skador

Personen som orsakade denna olycka kallar jag klappträ som inte använder speglarna tar sitt ansvar när den kör, sen får du kalla denna person vad du vill för mig är och förblir han ett klappträ 

 

Sen att du älskar u-turn roligt för dig

 

Klippt från "Nicholas" en som tänker som jag .

(jag är på helspänn när jag ska ta mig förbi en sådan, speciellt om jag ligger i filen närmast mitten och har lastbilar och bråte på vänstersidan, dvs jag kan inte väja emot diket, då måste man kunna hinna stanna , eller åtminstonde få ner farten till under 30 typ vid punkten för krock.

 

försöker i rimlig mån att undvika att ligga nämast mitten när jag passerar u-turns.

fast det är ju inte ovanligt att böjande bil går till vägrenen så fort som möjligt, så inga metoder är helt säkra.)

 

Mvh. Dolemon

Ändrades av Dolemon
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag e glad ändå att Boa52 inte jobbar som polis, domare, advokat eller för något försäkringbolag. 

 

Han jobbar nog på Försäkringskassan! 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 hours ago, Dolemon said:

Skönt att allt gick bra, bara hoppas inte det kommer något skit efteråt typ. whiplash

 

Mvh. Dolemon

Det var nog därför vårt försäkringsbolag vill ha dottern till en läkare och få ett intyg på att hon varit där i samband med olyckan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...