Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

ghostr

ela idiota schwedish mit bar girl?

Recommended Posts

buriram

Baa, Primärt är det bra och träna på, sedan beror det på hur desperat man är...

Mvh anders som tränade på -60 talet på Mallis

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

stefan5300

Vad ska ni med barflickorna till, ta tid på dig att lära dig lite mer om landet!

barflicka=problem på kort sikt eller lång! men de kan vara vackra att titta på!

Och problemen blir?

glimten66

Vad ska ni med barflickorna till, ta tid på dig att lära dig lite mer om landet!

Där får du nog tala för di själv har inte haft o har inga problem me dom

Guest Knasen

Världsmästare är det gott om.. Hur många barflickor har du träffat? Kan ju säga dig att förmodligen 80% av bar brudarna söker efter en farang att stadga sig med.. Det är deras mål när dom söker sig till baren.. Visst ändamålet helgar medlet, pengar ska in.. Men har du någon form av sunt förnuft så kan du se vad det är för tjej du pratar med, men har du ståfräs och söker dig till hårdsminkade sexiga tjejer typ gogo brudar så lär inte bara ditt hjärta bli brustet, utan även din plånbok..

Däremot om du söker dig till alla blyga brudar som populerar barerna och nyligen har anlänt till turistorterna så ska du se att det finns väldigt trevliga flickor även i baren.. Eller närmare bestämt, exakt lika trevliga tjejer som det finns i Isaan, som ju verkar vara det politiskt korrekta här på mpr att dejta.. Då dom närmare bestämt kommer där ifrån.. Att dessa tjejer har gjort ett val som vi välgödda västerländningar aldrig ens skulle behöva betänka, skulle alltså enligt dig göra dem mera opålitliga?

Måste nog med epitetet barräv som vår kära broder använder, säga att det finns gott om trevliga tjejer i barerna.. Sen att det finns naiva karlar som skänker bort allt vad dom äger och har till hårdsminkade bardonnor och upplever sig som blåsta i efterhand och gnäller på vissa forum skulle utgöra någon majoritet för barbrudar.. Så lägg ner.. Snarare så förtäljer det bara hur dålig människokännare vissa bargubbar är, som väljer det värsta klientelet av bartjejer..

Allt är inte guld som glimmar, men det mesta är gyllene...

Baa

Eller närmare bestämt, exakt lika trevliga tjejer som det finns i Isaan, som ju verkar vara det politiskt korrekta här på mpr att dejta.. Då dom närmare bestämt kommer där ifrån.. Att dessa tjejer har gjort ett val som vi välgödda västerländningar aldrig ens skulle behöva betänka, skulle alltså enligt dig göra dem mera opålitliga?

Ä..humm.. Ska man ta det som kritik eller komplimang? :unsure:

Eftersom min fru är Issanska så väljer jag att ta det som en komplimang. Tack Knasen. :drinks:

Baa(ra Issan)

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

conservator

Vad jag säger är bara att ya det lugnt, det finns väl ingen anledning att kasta sig in i ett förhållande det första man gör när man kärar ner sig

i den första barflickan man träffat i TL, det komme fler roligare upplevelser sen! Jag tror att det finns allt för många som blir uppslukade i denna

i första ögonblicket trevliga upplevelse hur trevliga dessa människor kan vara i jämförelse med vad man innan har upplevt, men gå vidare! det bästa är att

det blir bara bättre ! För det är ju inte den världen som är den roligaste i TL (även om den är värd att uppleva)

peter201

Något som talar för att det kan gå bra är killen är 31 och tjejen 25, ingen större åldersskillnad.

peter201

Går väl inte o jämföra krogen hemma med "mest flis vinner" med Thailand o alla barer...unsure.gif

Mvh Baabar crazy.gif

Inte jämförbart nej, på krogen här kan man nästan åka på stryk om man vill betala för sig.

peter201

Finns dyra VIP-bussar mellan Bangkok och Samui för runt 1500 baht.

Fast "normalt sett" ligger de på 500-1000.

Runt 2700 är väl billigaste flygbiljetten BKK-Samui (sista och första flighten för dagen).

Övrigt runt 3500-4500.

Samui har alltid varit bland de dyraste orterna att flyga till/från pga Bangkok Airways monopol tills för nåt år sen.

För övrigt önskar jag dig och tjejen lycka till.

Lyssna på alla forumisters råd, även de dumma.

Från Khao san road är det betydligt billigare med buss till Samui. För mig jag betalade cirka 300-350 baht inklusive färja för ett år sen.

Avregistrerad clion

Världsmästare är det gott om.. Hur många barflickor har du träffat? Kan ju säga dig att förmodligen 80% av bar brudarna söker efter en farang att stadga sig med.. Det är deras mål när dom söker sig till baren.. Visst ändamålet helgar medlet, pengar ska in.. Men har du någon form av sunt förnuft så kan du se vad det är för tjej du pratar med, men har du ståfräs och söker dig till hårdsminkade sexiga tjejer typ gogo brudar så lär inte bara ditt hjärta bli brustet, utan även din plånbok..

Däremot om du söker dig till alla blyga brudar som populerar barerna och nyligen har anlänt till turistorterna så ska du se att det finns väldigt trevliga flickor även i baren.. Eller närmare bestämt, exakt lika trevliga tjejer som det finns i Isaan, som ju verkar vara det politiskt korrekta här på mpr att dejta.. Då dom närmare bestämt kommer där ifrån.. Att dessa tjejer har gjort ett val som vi välgödda västerländningar aldrig ens skulle behöva betänka, skulle alltså enligt dig göra dem mera opålitliga?

Måste nog med epitetet barräv som vår kära broder använder, säga att det finns gott om trevliga tjejer i barerna.. Sen att det finns naiva karlar som skänker bort allt vad dom äger och har till hårdsminkade bardonnor och upplever sig som blåsta i efterhand och gnäller på vissa forum skulle utgöra någon majoritet för barbrudar.. Så lägg ner.. Snarare så förtäljer det bara hur dålig människokännare vissa bargubbar är, som väljer det värsta klientelet av bartjejer..

Allt är inte guld som glimmar, men det mesta är gyllene...

Bra svar knasen.hoppas du inte fryser ute på landet i uppsala :drinks:

Guest Knasen

Jodå clion i natt så frös jag då jag missade nattbussen från Uppsala.. Som tur var så hittade jag på en arbetskamrat att slagga hos, bjöd på öl i morse gjorde han också.. :mdr: Du åker väl snart ner till värmen du din lyckliga sate... :drinks:

Kim

Från Khao san road är det betydligt billigare med buss till Samui. För mig jag betalade cirka 300-350 baht inklusive färja för ett år sen.

Jo fast dom turerna får inte thailändare åka med, bara utländska turister.

Ps Det finns olika klasser när man åker långfärdsbuss i Thailand. Bussarna som avgår från KSR har lägre standard än dom statliga bussarna och tar ofta mycket längre tid. T ex 18 tim Bkk-Phuket mot för 12 tim med dom statliga, allt beroende på låååång väntetid i Suratthani. Men dom statliga bussarna är alltså även mycket dyrare än bussarna från KSR.

woffe2

Knasen nästa gång du behöver övernattning i U:a så hör av dig.

Woffe

Guest Knasen

Knasen nästa gång du behöver övernattning i U:a så hör av dig.

Woffe

Absolut.. :great:

Baa

Jo fast dom turerna får inte thailändare åka med, bara utländska turister.

Ps Det finns olika klasser när man åker långfärdsbuss i Thailand. Bussarna som avgår från KSR har lägre standard än dom statliga bussarna och tar ofta mycket längre tid. T ex 18 tim Bkk-Phuket mot för 12 tim med dom statliga, allt beroende på låååång väntetid i Suratthani. Men dom statliga bussarna är alltså även mycket dyrare än bussarna från KSR.

Enkelt uttryckt, vem fan åker från Khaosanroad?

Baa

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy