Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

ghostr

ela idiota schwedish mit bar girl?

Recommended Posts

noBuzz

yes.gif

Antagligen ett av dina bästa inlägg någosin, och du har ju gjort några genom åren.

Fantastiskt bra Buzzen! great.gif

Tack. Men ta det inte som bevis på någon utveckling. Det var bara tur. :)

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Herr Chang

:yes:

Antagligen ett av dina bästa inlägg någosin, och du har ju gjort några genom åren.

Fantastiskt bra Buzzen! :great:

Aha... törs man anmäla avvikande mening?

Romantiske Buzzen skönmålar upp en idealisk bild av hur det borde vara. Tja, det kanske borde vara så, men enligt min mening är det inte så.

Ett förhållande där man bland annat inte styr upp hur det ska vara ekonomiskt anser jag vara dömt att misslyckas. Att "chansa" hit och dit... man kan lika gärna spela roulett! Som en del thaidamer tyvärr gör i Sverige... och tänka sig, dom förlorar i längden.

Herr Chang har talat.

noBuzz

Aha... törs man anmäla avvikande mening?

Romantiske Buzzen skönmålar upp en idealisk bild av hur det borde vara. Tja, det kanske borde vara så, men enligt min mening är det inte så.

Ett förhållande där man bland annat inte styr upp hur det ska vara ekonomiskt anser jag vara dömt att misslyckas. Att "chansa" hit och dit... man kan lika gärna spela roulett! Som en del thaidamer tyvärr gör i Sverige... och tänka sig, dom förlorar i längden.

Herr Chang har talat.

Tror du missförstår mitt inlägg lite.

Har inte skönmålat någon idealisk bild av hur något borde vara.

Jag säger inget om HUR man borde göra. Bara ATT man bör göra.

Herr Chang

Tror du missförstår mitt inlägg lite.

Har inte skönmålat någon idealisk bild av hur något borde vara.

Jag säger inget om HUR man borde göra. Bara ATT man bör göra.

Jag förstår skillnaden mellan ATT och HUR, men ändå hävdar du i ditt inlägg #44 HUR man bör göra:

...

Så vad gör man?

Man har varit i Thailand och fått snorkla i syltburken, upptäkt disneyland på riktigt. Hjärtat har varit på grönbete, gnäggar och vill inte tillbaka in i stallet.

Nu är man hemma, det är grått, trist och ensamt och HON är där.. i andra änden på telefonen..

Vad kan man göra? Vad ska man göra? Leva? Eller dö?

Leva så klart! Så man gör det enda man kan göra. Nämligen att följa sitt hjärta och sina hormoner.

Och fortsätta kasta sig in i det där svarta hålet. Men nu med huvudet före och ett stort leende på läpparna. Jippieeee!

Que sera - sera! DET är att leva! Det är att ha stake.

Att rationellt försöka kontrollera sitt hjärta är lika smart som att designa sin egna likkista så naturvänligt som möjligt.

Det är inte vad livet handlar om.

Kör! smile.gif

Du säger för all del ATT man ska följa sitt hjärta. HUR? Genom att kasta sig in i det svarta hålet...

Behöver jag skriva mer?

Herr Chang har talat.

noBuzz

Du säger för all del ATT man ska följa sitt hjärta. HUR? Genom att kasta sig in i det svarta hålet...

Behöver jag skriva mer?

Ja, gärna. :)

Och förklara t.ex vad "nu med huvudet före" kan betyda?

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

noBuzz

Men, för all del, visst säger jag att man ska chansa.

Har man tur kanske man kommer över några äppelskruttar billigt, och slutar med en hel äppelträdgård. rolleyes.gif

Changnoi

Har ingen erfarenhet av förhållanden med bartjejer men jag kommer ju ihåg mina tankar och funderingar när jag träffade min tjej.

eller hur :whistle::whistle:

Myran

Vaxet

Känns väl inte direkt som en höjdargrej att hyra en privatdetektiv för att kolla upp sin nya flickvän och kanske blivande fru.

Känner man att man har behov av detta så tror jag nog att det är bättre att avstå tjejen, och gå vidare.

Eller?

broder tuk tuk

Herr Chang!

Håller absolut med om att ifall man skulle låta känslorna och hormonerna styra fritt utan förnuft så är risken överhängande att det till sist går käpprakt åt helvete.

Särskilt ifall man nu kärar ned sig i bardamer i Pattaya.

Det är klart att tillvaron i Sverige efter de ljuva och klingande veckorna med lilla Noi givetvis är ett ensamt och längtande elände, fullt av svartsjuka och märkliga hjärnspöken.

Jag har gått igenom alla stadierna i älskabartjej stuket och vill härmed avråda å det bestämdaste från att bli förälskad i en bartjej på plats i Pattaya och sen åka hem och lämna henne kvar i baren.

Ett alldeles utmärkt sätt att bli självtorterad.

BTT

Myran

Känns väl inte direkt som en höjdargrej att hyra en privatdetektiv för att kolla upp sin nya flickvän och kanske blivande fru.

Känner man att man har behov av detta så tror jag nog att det är bättre att avstå tjejen, och gå vidare.

Eller?

Om det gäller en "vanlig" tjej så håller jag med dig.

Men om det som nu handlar om en prostituerad så tycker jag att det är rätt befogat om hon påstår att hon har slutat med det.

BanFang

Om det gäller en "vanlig" tjej så håller jag med dig.

Men om det som nu handlar om en prostituerad så tycker jag att det är rätt befogat om hon påstår att hon har slutat med det.

Nej det tycker inte jag. Om man anlitar en privatdetektiv så börjar man i fel ände.

Då är det bäst att bryta upp direkt. Man kan inte börja ett förhållande baserat på misstänksamhet.

MVH BanFang

broder tuk tuk

Fullständigt meningslöst att privatspana på en bartjej. Hon skiter väl i om en svensk farang skickar dit någon att kolla in henne.

Även om det nu skulle visa sig att hon jobbar i bar och går med andra gubbar så vad ska ett "avslöjande" leda till.

Hon lär knappast be om ursäkt.

BTT

Guest wUThai

Fullständigt meningslöst att privatspana på en bartjej. Hon skiter väl i om en svensk farang skickar dit någon att kolla in henne.

Även om det nu skulle visa sig att hon jobbar i bar och går med andra gubbar så vad ska ett "avslöjande" leda till.

Hon lär knappast be om ursäkt.

BTT

Det slog mig direkt! Fattar du vilken karriär du kan göra som privatdetektiv!??! Jag menar, du har ju enligt egna utsagor fantastisk bra koll på barlivet i Pattaya. Du har tillgång till kikare du har en stol utanför toaletten nära till barområdet!

Fan en lysande affärsidé!

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy