Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

ghostr

ela idiota schwedish mit bar girl?

Recommended Posts

farangba69

Min ex Bargirl äldre släkting jobbade i Bar till den dagen En Farang-sweden

kom och tog henne Hit. Hon hade 3 barn att försörja så jobba i bar blev lösningen.

Så när exet blev "18" år började även hon i bar= tjänade pengar men träffade inte

farang utan åkte hit till sverige träffade Farang.

Idag bor hon utanför Bangkok med Thailänsdska Kille.

Har ett inte lika välbetalt jobb som i bar, men med kärlek går allt

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

soiwalker

Personligen är jag överygad om att vare sig min exfru ( bartjej när vi träffades) eller min nuvarande flickvän ( tidigare superstar på en av Bangkoks större Go-Go ställen) skulle inlett ett förhållande med mig om dom känt till min tidigare och nuvarande livsstil. Det dom gjort har dom gjort för att försörja sina familjer, i mitt fall handlar det mer om personlig njutning. Hävdar inte att jag är representativ på något sätt, det kommer att bli ensamt i helvetet..

Udon

Tjenare grabbar det var torsken här jag undrar om jag kommit rätt eller har jag hamnat helt FEL.

Jag behöver lite hjälp här

Jag undrar om nån kan hjälpa mig att tala om för mig hur jag ska göra då jag inte vet det själv, troligtvis är sista idi*ten född å då menar jag mej själv, fan åsså,

Vi får väl se hur mång thaipeople det blir i huset vårat.

Det är tjejens mark men det blir mitt hus då jag betalat för det

Oroa er inte jag ska tala om när det går åt helvete, då kan ni kommentera

Du har betalat huset och därmed är det ditt. Säger du. Har du ett superficies kontrakt på huset? Om inte, kan du få en overraskning en dag.

evert 1

Jag skiter fullständigt i vad min tjej gjorde innan vi träffades - är så illa tvungen då hon helt frankt har förklarat att det har jag tammefan inte med att göra, å andra sidan har hon aldrig frågat efter hur många one night stands jag hade innan vi möttes.

De första 15 åren var hon nog ganska sotis, ville gärna ha ganska bra koll på vad jag gjorde och var, men idag har hon fullständigt slappnat av, vet att det är bara vi två för varandra, dessutom är det ingen annan som vill ha någon av oss..

Tur är väl att vi har varken mark eller anhöriga kvar i Thailand (vad jag vet i alla fall).

Kärringen tog nog inte mig för pengarna men den eventuella trygghet som att åldras i Sverige innebar spelade säkert en ganska stor roll. Numera är hon mer svensk än jag själv är, upp med flaggan i tid och otid.

Guest Forden34

Du har betalat huset och därmed är det ditt. Säger du. Har du ett superficies kontrakt på huset? Om inte, kan du få en overraskning en dag.

ÖÖÖÖÖ det var länge sen du den ,,19 December 2009 - 02:29 den vart skriven

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy